خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۶۷۸۵۰

خط ۵ متروی تهران به متروی کرج متصل می شود

خط 5 متروی تهران به متروی کرج متصل می شود

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از همکاری دوجانبه بین مترو تهران و شهرداری کرج به منظور دسترسی آسان‌تر مسافران استان البرز به ایستگاه‌های خط 5 و افزایش تعداد مسافر در ساعات غیر پیک خبر داد.محمد احمدي بافنده با تاكيد بر اينكه هر روز تعداد زيادي از ساكنان استان البرز براي تردد به تهران از خط

4d25ba76a83dc486a2eb227247b1d267_XL.jpg مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از همکاری دوجانبه بین مترو تهران و شهرداری کرج به منظور دسترسی آسان‌تر مسافران استان البرز به ایستگاه‌های خط 5 و افزایش تعداد مسافر در ساعات غیر پیک خبر داد.
محمد احمدي بافنده با تاكيد بر اينكه هر روز تعداد زيادي از ساكنان استان البرز براي تردد به تهران از خط 5 مترو استفاده مي كنند گفت: مهمترين موضوع در اين رابطه اينست كه بتوانيم دسترسي راحت تر مردم اين استان كه حدود 3 ميليون نفر تخمين زده مي شود را به ايستگاه مترو فراهم كنيم، زيرا اين دسترسي كمك مي كند كه مردم كرج به راحتي با مترو مرتبط و ترافيك صبحگاهي به سمت تهران و عصرگاهي به سمت كرج با تامين بهتر ناوگان مترو، حل و فصل شود.

او در ادامه با اشاره به اينكه خط تهران به كرج اولين خط مترو در ايران است كه افتتاح شد گفت: شهرداري كرج براي توسعه معابر و تقاطع ها احتياج به همكاري با ما دارد و ما هم براي توسعه پايانه مترو و هم براي بهسازي شبكه داخلي به همكاري بيشتر با شهرداري اين شهر نياز داريم.
احمدي بافنده گفت: در اين جلسه صحبت شد تا در خصوص فضاي سبز ايستگاه ها، ايجاد اتصال بهتر بين خطوط اتوبوس و تاكسي با ايستگاه هاي مترو و اصلاحات مهندس و عمراني مورد نياز، شهرداري كرج با ما همكاري هاي بيشتري را انجام دهد. از طرفي شهرداري و مترو تهران نيز در زمينه سازه هايي مانند روگذر و كنار گذر به شهرداري كرج كمك خواهند كرد.

او با بيان اينكه بيش از 2 هزار نفر از كاركنان شركت بهره برداري مترو تهران ساكن استان البرز هستند گفت: شهرداري كرج مي تواند براي تامين مسكن اين كاركنان به ما كمك كند.

مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران درادامه با اشاره به ساخت مترو استان البرز و اتصال آن به خط 5 مترو تهران گفت: همچنين در اين جلسه مقرر شد تا شركت بهره برداري مترو تهران در بهره برداري مترو كرج مشاركت كند و تصميم بر اينست كه هر چه سريعتر بخش هايي از مترو كرج كه با مترو تهران تقاطع دارد فعال شود تا با اين اقدام هزينه هاي سفر مسافران و ترافيك اطراف پايانه ها كاهش پيدا كند.

در پايان اين جلسه، مديرعامل، معاونان و مديران شركت بهره برداري مترو تهران با حضور شهردار و مسئولان كرج از پروژه هاي عمراني مرتبط با مترو و پايانه مهرشهر بازديد كردند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.