کد مطلب: ۶۸۴۶۳۳

احتمال وقوع سیل در یزد/ مسدود شدن ۳ مسیر در جنوب سیستان و بلوچستان

احتمال وقوع سیل در یزد/ مسدود شدن ۳ مسیر در جنوب سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد از بارش باران‌های سیل آسا در روزهای پایانی هفته جاری و احتمال وقوع سیل خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد از بارش باران‌های سیل آسا در روزهای پایانی هفته جاری و احتمال وقوع سیل خبر داد.

محمدمهدی جوادیان زاده در گفتگو با مهر اظهار کرد: با توجه به گزارش های هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در یزد، مردم از تردد در رودخانه ها، مسیل ها و شنا کردن در بندهای کنترل سیل به طور جدی پرهیز کنند.

وی بیان کرد: با توجه به بارش های سیل آسای اواخرهفته و وقوع سیل، ممکن است در مناطقی از استان بارشی رخ ندهد ولی به دلیل بارش و انتقال سیلاب از بالادست، مردم غافلگیر شده و در محاصره سیلاب قرار بگیرند.

جوادیان زاده با تاکید بر خودداری از تردد و توقف در مناطق ییلاقی یزد اظهار امیدواری کرد با همراهی شهروندان و اقدامات به موقع بتوانیم از خطرات و آسیب های احتمالی جلوگیری کنیم.

سیلاب ۳ مسیر در جنوب سیستان و بلوچستان را مسدود کرد

به نقل از ایرنا ، جلال الدین قادری اظهار کرد: با توجه به فعالیت مونسون در نواحی جنوبی استان و تقویت این سامانه تا پایان هفته و صدور هشدار سطح قرمز در استان شاهد بارش و جاری شدن سیلاب در برخی شهرهای جنوبی استان هستیم که این پدیده تاکنون سه مسیر را مسدود کرده است.

وی ادامه داد: هم اینک ۳۴۰ نیروی راهداری این اداره کل با تجهیزات و امکانات کامل در قالب ۵۰ اکیپ در راههای تحت پوشش این اداره کل مستقر هستند تا در کمترین زمان خدمات لازم را ارائه دهند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به پیش بینی فراگیری و مقدار بارندگی قابل ملاحظه در مناطق جنوبی استان و احتمال جاری شدن سیلاب در حجم بالا و طغیان رودخانه های محلی از تمامی شهروندان درخواست می شود با توجه به حساسیت شرایط( هشدار وضعیت قرمز) از سفر غیرضروری خودداری کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.