کد مطلب: ۷۲۱۹۰۳

قالیباف: تغییرات مشروع و لازم به سمت حکمرانی نو آغاز شود

قالیباف: تغییرات مشروع و لازم به سمت حکمرانی نو آغاز شود

رئیس مجلس گفت: امیدوارم هرچه زودتر امنیت در کشور به‌صورت کامل تثبیت شود تا تغییرات مشروع و لازم به سمت حکمرانی نو آغاز شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صحبت‌های رئیس‌ مجلس در نطق پیش از دستور جلسه امروز مجلس شورای اسلامی به این شرح است.

به نقل از برنا، محمد باقر قالیباف گفت: اتفاقات تلخ کرج بار دیگر نشان داد که گردانندگان اصلی اغتشاشات یعنی سیا، موساد و گروهک‌های پیرو آن‌ها، دنبال به نتیجه رسیدن مطالبات معترضین نیستند بلکه با تبدیل اعتراض به اغتشاش و جنایت، داعش‌سازی نوین را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

قالیباف در ادامه بیان کرد: این داعشی‌های نوین مانند داعشی‌های سوریه و عراق بدون هیچ دلیل، مردم بی‌گناه را شکنجه می‌کنند و به قتل می‌رساندند و مثل آن‌ها با افتخار، فیلم جنایتشان را منتشر و روی آن تبلیغات می‌کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران با مرزبانی مدافعان حرم به فرماندهی شهید قاسم سلیمانی نتوانستند از طریق مرزها به کشور ما نفوذ کنند، اما امروز از داخل، داعش را بازتولید کرده‌اند و تاسف اصلی آنجا است که عده‌ای از چهره‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و یا سیاسی از این داعش نوین حمایت می‌کنند.

رئیس‌ مجلس خاطرنشان کرد: نیروهای حافظ امنیت فقط مجهز به سلاح‌های ویژه مبارزه با اغتشاشات هستند و جان خود را در مقابل این جنایتکاران سپر می‌کنند، اما از سلاح گرم استفاده نمی‌کنند تا مردم در این میان آسیبی نبینند.

محمدباقر قالیباف گفت: همان‌طور که رهبر انقلاب در دیدار با اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام فرمودند «این مسائل حواس شما مسئولین را پرت نکند و از کارهای اصلی و اساسی باز نمانید» مجلس آماده است تا بیش از پیش هرگونه کمکی به دولت نماید و انتظار داریم که مسئولین، دقت و نظارت بیشتری بر قیمت‌ها و بازار ارز داشته باشند.

قالیباف افزود: امیدوارم هرچه زودتر امنیت در کشور به‌صورت کامل تثبیت شود تا تغییرات مشروع و لازم به سمت حکمرانی نو در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در چارچوب نظام سیاسی جمهوری اسلامی آغاز شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.