خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۷۲۶۳۲۸

تعداد کشته‌ها در حادثه تروریستی ایذه به ۵ نفر رسید

تعداد کشته‌ها در حادثه تروریستی ایذه به 5 نفر رسید

یک منبع آگاه امنیتی اظهار کرد: تعدادی افراد ناشناس امشب به سمت مردم و ماموران نیروی انتظامی در شهر ایذه تیراندازی کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تعدادی افراد ناشناس امشب به سمت مردم و پلیس در شهر ایذه تیراندازی کردند که منجر به شهادت چند تن شد.

فارس نوشت: یک منبع آگاه امنیتی اظهار کرد: تعدادی افراد ناشناس امشب به سمت مردم و ماموران نیروی انتظامی در شهر ایذه تیراندازی کردند.

وی ادامه داد: چند تن از مردم و ماموران نیروی انتظامی در این حادثه به شهادت رسیدند و تعدادی دیگر هم مجروح شدند.

پیرو فراخوان‌های روزهای گذشته برای برگزاری تجمع اعتراضی، امروز چهارشنبه ۲۵ آبان ماه ساعت ۱۹ شب، افرادی بصورت پراکنده و در دسته‌های ۴۰ تا ۵۰ نفره در برخی نقاط شهر بویژه در چهارراه هلال احمر تجمع کرده و ضمن سردادن شعارهای هنجارشکنانه اقدام به سنگ پراکنی به عوامل انتظامی نموده که متعاقبا عوامل حاضر در صحنه با شلیک گاز اشک آور نسبت به متفرق کردن تجمع کنندگان اقدام نمودند.

در حاشیه همین تجمعات محدود، راکبین دو دستگاه موتور سیکلت در اقدامی تروریستی با سلاح جنگی کلاش ضمن تیراندازی به ماموران حافظ امنیت موجب شهید و مجروح شدن حدود۱۰نفر شده که حال برخی مصدومین وخیم است.

4 نفر جان باختند

در پی ورود یک تیم تروریستی به بازار مرکزی ایذه و تیراندازی به سمت مردم و بسیجیان، تا این لحظه ۴ نفر جانباخته و ۵ نفر زخمی شده‌اند.

جزییات حادثه تروریستی ایذه

به دنبال فراخوان رسانه‌های ضدانقلاب، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز چند خودرو با صدای بوق ممتد از میدان شهدا به سمت چهارراه هلال احمر ایذه حرکت کرده و تلاش کردند مردم را با خود همراه کنند.

همزمان با غروب آفتاب ترافیک سنگینی در این محدوده شکل گرفت و نیروهای پلیس با حضور در این محدوده سعی در متفرق کردن این افراد داشتند.

طبق گفته شاهدان عینی در این هنگام گروهی مسلح که سوار بر دو موتورسیکلت بودند با سوءاستفاده از التهاب ایجادشده با اسلحه‌های کلاشینکف به سمت مردم و پلیس تیراندازی کردند و آن‌ها را به رگبار بستند.

نیروهای هلال احمر و اورژانس بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و مجروحان را به مراکز درمانی منتقل کردند. در حال حاضر بیمارستان شهدای ایذه شاهد تجمع خانواده‌ها و بستگان این افراد و نیروهای نظامی است.

یک منبع آگاه از شهادت ۵ نفر و زخمی‌شدن ۶ نفر در این حادثه تروریستی خبر داد. منابع رسمی هنوز تلفات را اعلام نکرده‌اند.

اسامی شهدای حادثه تروریستی ایذه

ایرنا نوشت: رضا شریعتی ۲۱ ساله، کیان نیک‌پور ۹ ساله، اشرف نیک‌پور ۴۵ ساله و دو آقای جوان مجهول‌الهویه از شهدای حادثه تروریستی ایذه هستند.

علی مولایی ۲۳ ساله و علی محمدی ۶۰ ساله از مجروحان این حادثه به بیمارستان اهواز منتقل شده‌اند.

حال ۸ نفر از مجروحان که در مراکز درمانی ایذه هستند وخیم اعلام شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.