خبر مهم:

کد مطلب: ۷۳۸۴۱۴

از سرگیری فروش طرح ترافیک

از سرگیری فروش طرح ترافیک

فروش طرح ترافیک از فردا 26 آذر1401 مجاز است و افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه تهران من طرح روزانه خریداری کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، فروش طرح ترافیک از فردا صبح مجاز است و افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه تهران من طرح روزانه خریداری کنند.

بر اساس این گزارش برای صبح فردا فروش طرح ترافیک مجاز اعلام شده است.

پس از چند روز ممنوعیت فروش طرح ترافیک در تهران به دلیل آلودگی هوا امکان رزرو طرح ترافیک برای شنبه 26 آذر در سامانه تهران من امکان پذیر شد.

قابل توجه است که از حدود یک هفته پیش به دلیل آلودگی هوا امکان رزرو طرح ترافیک در سامانه تهران من با محدودیت مواجه و فروش طرح ممنوع شده بود.

اما درحال حاضر پس از چند روز محدودیت فروش طرح ترافیک برای صبح شنبه ۲۶ آذر ماه مجاز شده است.

شهروندان تهرانی که متقاضی رزرو طرح ترافیک هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه تهران من نسبت به رزرو و خرید طرح ترافیک خود اقدام کنند.

آلودگی هوا کدام مدارس را تعطیل کرد؟

از تهران و کرج گرفته تا اراک و تبریز، آسمان هنوز از آلودگی ناپیداست. بیش از یک هفته از آلودگی هوا می‌گذرد و آن‌طور که از گفته‌های مقامات مسئول مشخص است، علاوه بر تعطیلی مدارس تهران، البرز، مشهد و قزوین زمزمه‌هایی از سوی استاندار تهران مبنی بر تعطیلی شهر تهران در هفته پایانی آذرماه به گوش می‌رسد.

نکته مهم در بررسی آمارهای وضعیت هوای تهران، افزایش تعداد روزهای هوای ناسالم، بسیار ناسالم و خطرناک است. آن‌طور که شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گزارش داده، تعداد روزهای ناسالم، بسیار ناسالم و خطرناک در تهران نسبت به سال گذشته 2 برابر افزایش داشته است.

همچنین تا کنون تعداد روزهای ناسالم برای گروه‌های حساس نیز در سال جاری نسبت به سال گذشته، حدود یک و نیم برابر افزایش داشته است. البته باید دقت داشت که با توجه به وضعیت فعلی تا پایان سال تعداد روزهای ناسالم بیشتر هم می شود.

به نظر می‌رسد تنها برنامه برای بهبود وضعیت آلودگی هوا از سوی مسئولان، همان انتظار برای وزش باد است! سال‌هاست که شهروندان تهرانی و برخی دیگر از کلانشهرها، هوای آلوده به ریه خود می‌کشند، اما نه‌تنها وضعیت بهتر نشده بلکه بر تعداد روزهای آلوده هم افزوده شد.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.