کد مطلب: ۷۴۴۲۵۸

واریز عیدی یک میلیونی به حساب مددجویان

واریز عیدی یک میلیونی به حساب مددجویان

به مناسبت میلاد مسیح و آغاز سال نوی میلادی کمیته امداد برای هر مددجو مبلغی را به عنوان عیدی واریز می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس کمیته امداد از اهدای عیدی یک میلیون تومانی به مددجویان اقلیت‌های مذهبی به مناسبت میلاد حضرت مسیح(ع) و سال نوی میلادی خبر داد.

بر اساس گزارش کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری با تبریک ایام میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و سال نوی میلادی گفت: به همین مناسبت عیدی ویژه به تمام خانواده‌های تحت حمایت از اقلیت‌های مذهبی تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ۲۳۰ خانوار از اقلیت‌های دینی تحت حمایت کمیته امداد هستند، افزود: به هر یک از این خانواده‌ها مبلغ یک میلیون تومان عیدی اختصاص یافته است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه این نهاد ارائه خدمت به خانواده‌های نیازمند، فارغ از دین و آئین آنان را از وظایف خود می‌داند، خاطرنشان کرد: استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان و تهران بیشترین تعداد مددجویان اقلیت دینی را تحت حمایت دارند.

معاون اداری و مالی کمیته امداد کشور گفت: امسال به ارزش یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومان لوازم خانگی و جهیزیه بین مددجویان و نوعروسان زیر پوشش این نهاد توزیع می‌شود.

توزیع کالا درمیان مددجویان کمیته امداد

یکی از ماموریت‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره)، در کنار۱۲۲ فعالیت و ماموریت، تهیه لوازم ضروری و جهیزیه مددجویان است.

سال گذشته تصمیم گرفته شد در قالب تهیه جهیزیه اقلامی از تولیدات داخلی کشور با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت از کارخانه‌ها خریداری شود که حدود ۳۰ هزار فقره جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، اجاق گاز، جاروبرقی و تلویزیون به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان با قیمت‌ کارخانه تهیه شد.

به همین دلیل یکی از موضوعات اصلی و دغدغه‌ کمیته امداد برای استان‌های جنوبی در فصل گرما، تامین وسایل سرمایشی به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان است که تاکنون ۵۵ هزار دستگاه کولر آبی و ۲۴ هزار کولر گازی تحویل مددجویان شده که سهم استان بوشهر از این شمار حدود یکهزار و ۵۰۰ دستگاه کولر گازی است.

گفتنی است برای فصل زمستان نیز در کل کشور حدود ۴۷ هزار بخاری گازی تاکنون به جامعه هدف تحویل شده و در مناطقی که گاز وجود ندارد متناسب با همان اقلیم وسایل گرمایشی تهیه و تقدیم شده است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.