کد مطلب: ۷۴۹۵۰۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

فردا مدارس تهران تعطیل است؟/ کدام امتحانات برگزار می‌شود؟

فردا مدارس تهران تعطیل است؟/ کدام امتحانات برگزار می‌شود؟

فردا ۲۴ دی ماه کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی کشور تعطیل است. اما وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ ها هنوز مشخص نیست. برخی از مدارس آنلاین هستند و برخی دیگر کلا تعطیل هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ،‌ فردا کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی در استان تهران تعطیل است. همزمان با این تعطیلی،‌ برای تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها هم تصمیماتی گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اعلام کرده که مدارس و دانشگاه‌ها به جز امتحانات نهایی پایه دوازدهم تعطیل است. به عبارتی همه مقاطع تحصیلی تعطیل است. به جز افرادی که پایه دوازدهم هستند و امتحان نهایی دارند.

اما برخی دیگر از دانش‌آموزان می‌گویند که تعطیل نیستند و قرار است کلاس‌های آنها به صورت مجازی برگزار شود. اما کلیه امتحانات همه مقاطع تحصیلی تعطیل هستند.

مراکز امدادی، عملیاتی، دستگاه‌های خدمات‌رسان و حوزه‌های بهداشتی و درمانی از اجرای این طرح مستثنی هستند و همچنان به ارائه خدمات ادامه می‌دهند.

وضعیت تعطیلی بانک‌ها چگونه است؟

بنا به اعلام معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران شعب بانک‌ها در سراسر استان تهران از ساعت ۹ الی ۱۳ فعال هستند. مراکز ستادی بانک‌ها نیز به جز مراکزی که خدمات غیرحضوری و آنلاین را پشتیبانی می‌کنند، تعطیل هستند.

همچنین دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی گفت: شعب بانک‌های استان تهران از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ ظهر فعال بوده و نسبت به خدمات حضوری اقدام می‌کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.