کد مطلب: ۷۶۰۲۱۵

۳۷ دانش آموز دیگر در قم مسموم شدند

۳۷ دانش آموز دیگر در قم مسموم شدند

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم امروز 23 بهمن 1401 اعلام کردند برای بار چندمین بار متوالی دانش آموزان این شهر مسموم شده و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مسمومیت دانش آموزان قمی امروز هم در مدارس این شهر حادثه ساز شد. علت اصلی هنوز به طور دقیق مشخص نشده است.

مدارس دخترانه قم از ۹ آذرماه شاهد حوادث تلخی است؛ حوادثی که تعطیلی چند روز گذشته هم نتوانسته مانع تکرار آنها شود.
صبح امروز 23 بهمن 1401 خبری منتشر شد که طی آن دانش آموزان یک مدرسه دخترانه دیگر در ناحیه ۳ آموزش و پرورش با بوی نامطبوع مواجه شدند. دقایقی بعد و درحالیکه دانش آموزان شیفت عصر راهی مدرسه شده بودند، اعلام شد که مدارس ابتدایی استان نه به دلیل «حادثه مسمومیت» بلکه به دلیل برودت هوا تعطیل شدند.
اما این پایان کار نبود و دانش آموزان مدارس دیگر در سطح استان (شاهد رضویه و اخوان) هم با علائم مسمومیت‌های هفته گذشته مواجه و راهی درمانگاه شدند.
دکتر محبی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: امروزعوامل اورژانس ۳۷ دانش آموز را به مراکز درمانی انتقال دادند که از این تعداد، ۱۲ نفر ترخیص شدند و تا شب بیشترآنها ترخیص خواهند شد. البته تعدادی هم خودشان مراجعه کرده بودند که درمان و ترخیص شدند.
علائم مسمومیت این مرتبه بسیار خفیف‌تر از دفعات قبل بوده است و حال عمومی بیشتر دانش آموزان خوب است و مشکل حادی برای آنها نبود.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.