کد مطلب: ۷۶۱۰۷۳

مدارس تهران فردا تعطیل است؟

مدارس تهران فردا تعطیل است؟

بر اساس اعلام آموزش و پروش تهران هنوز خبر قطعی برای تعطیلی مدارس تهران وجود ندارد و خانواده‌های تهرانی قبل از حرکت به سمت مدارس بهتر است از تعطیلی مدارس مطمئن شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اعلام آموزش و پرورش استان تهران احتمال تعطیلی مدارس استان تهران برای فردا چهارشنبه 26 بهمن وجود دارد.

آموزش و پرورش استان تهران اعلام کرد: باتوجه به پیش بینی بارش برف در روز چهارشنبه، خانواده‌ها و دانش‌آموزان صبح فردا قبل از حرکت به سمت مدارس، حضوری یا غیرحضوری بودن مدارس را از رسانه ملی پیگیری کنند.

این درحالی است که امشب سازمان مدیریت بحران درباره بارش شبانه روزی برف در تهران هشدار داده است و قطعا بسیاری از معابر برای فردا مناسب حضور دانش‌آموزان نخواهد بود.

نحوه فعالیت مدارس و ادارات چهارمحال و بختیاری اعلام شد

باتوجه به بارش برف و کاهش دمای هوا ساعت آغاز به کار تمامی ادارات، بانک‌ها، نهادها و شرکت‌های دولتی غیر از دستگاه‌های غیر مشمول تعطیلی پنج شنبه‌ها، فردا چهارشنبه مورخ ۲۶ بهمن ماه، از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

بر اساس گزارش روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، بر اساس اطلاعیه مدیریت بحران استان، ساعت آغاز به کار تمامی ادارات، بانک‌ها، نهادها و شرکت‌های دولتی غیر از دستگاه‌های غیر مشمول تعطیلی پنج شنبه‌ها، فردا چهارشنبه مورخ ۲۶ بهمن ماه، از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

گفتنی است فعالیت آموزشی تمام مدارس سراسر چهارمحال و بختیاری در شبکه شاد انجام خواهد شد.

منبع: اقتصادآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.