کد مطلب: ۸۲۲۱۱۳

زمان برگزاری جلسه رای اعتماد به وزیر جهاد کشاورزی اعلام شد

زمان برگزاری جلسه رای اعتماد به وزیر جهاد کشاورزی اعلام شد

معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز زمان برگزاری جلسه رای اعتماد به وزیر جهاد کشاورزی را اعلام کرد. مجلس شورای اسلامی قرار است ۳۰ خرداد این جلسه را برگزار کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، زمان برگزاری جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی اعلام شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: جلسه بررسی صلاحیت و برنامه های محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهادکشاورزی ۳۰ خرداد در مجلس برگزار می شود.

سیدمحمد حسینی با بیان اینکه نامه معرفی نیکبخت امروز 23 خرداد در مجلس اعلام وصول شد، اظهار داشت: جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی سه شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی همچنین از ارایه لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس در هفته آینده خبر داد و گفت که بر اساس قانون، این لایحه توسط رییس جمهور تقدیم مجلس شورای اسلامی شود.

حسینی در ادامه در باره اینکه آیا بین دولت و مجلس درباره این لایحه اختلافی وجود دارد که ارایه آن به تعویق افتاده است، گفت: خیر اینگونه نیست؛ بالاخره دولت باید لایحه را جمع‌بندی کرده و به مجلس ارایه دهد و مجلس نیز می تواند لایحه را جرح و تعدیل کرده و به تصویب نهایی برساند.

نیکبخت از مدیران باسابقه وزارت جهادکشاورزی است که پیش از این در سمت‌های معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران فعالیت کرده است.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.