کد مطلب: ۸۲۷۰۴۶

هشدار مدیریت بحران برای نفوذ گرد و غبار به پایتخت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران درباره نفوذ گرد و غبار به تهران گفت: در خصوص هشدار صادر شده در مرحله پیشگیری دستورات لازم به دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران ابلاغ شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حامد یزدی‌مهر مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ گردوغبار در استان هشدار داد و اظهار کرد: از بیماران قلبی و تنفسی درخواست داریم در صورت عدم ضرورت در محیط باز تردد نکنند و در صورت ضرورت حتما از ماسک استفاده کنند؛ در خصوص هشدار صادر شده در مرحله پیشگیری دستورات لازم به دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه مدیریت بحران در آماده‌باش کامل قرار دارد، عنوان داشت:‌ طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای روز یکشنبه سوم تیرماه نیز در سطح استان افزایش ناپایداری، احتمال وقوع تندباد لحظه‌ای به ویژه در مرکز و نیمه جنوبی و در ارتفاعات گاهی رگبار و رعدوبرق مناطق مستعدبارش تگرگ مورد انتظار است و در همین راستا به مردم ساکن در مناطق مذکور در خصوص وقوع این سامانه هشدار می‌دهیم تا تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به فعالیت سامانه دوم نیز بیان داشت:‌ توصیه اکید مدیریت بحران عدم صعود به ارتفاعات توسط کوهنوردان است، همچنین به مردم توصیه می‌شود از قرار گرفتن در زیر تابلوهای تبلیغاتی و پارک خودرو کنار درختان و ساختمان‌های نیمه کاره خودداری کنند.

یزدی‌مهر ابراز داشت: با توجه به بروز گردوغبار از همه بیماران قلبی و تنفسی درخواست دارد در صورت امکان از تردد در فضای باز خودداری کرده و در صورت ضرورت حتما از ماسک استفاده کنند.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.