کد مطلب: ۸۳۲۰۹۸

ساعت کاری بانک‌ها تغییر کرد

ساعت کاری بانک‌ها تغییر کرد

طبق تصمیم رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ساعت کار بانک‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی تغییر کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شورای هماهنگی بانک‌ها تصویر نامه رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با موضوع ساعت کار بانک‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی را ابلاغ کرد.

در این نامه آمده است: دستگاه‌های مشمول این بخشنامه تا 15 شهریورماه سال جاری، ضمن برنامه ریزی مناسب برای تداوم خدمت رسانی و حفظ رضایت‌مندی ارباب رجوع، پایان ساعت کار خدمت حضوری تمامی کارکنان خود و سایر افراد شاغل را حداکثر تا ساعت 13 قرار داده و مابقی ساعت موظفی را از طریق دورکاری جبران کنند.

ساعت کاری واحدهای صف و شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور با هدف صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی از 12 تیرماه تا 15 شهریور ماه سال جاری از 6:30 صبح تا ساعت 12:30 تغییر یافت.

برهمین اساس و طبق ابلاغ شورای هماهنگی بانک ها،ساعت کار ادارات کل و واحدهای ستادی نیز از ساعت 6 صبح آغاز و در ساعت 13 و شعب از ساعت 6:30 تا 12:30 پایان می یابد.

روزهای کاری شعب و ادارات امور شعب بانکی در طول هر هفته از شنبه تا پنجشنبه و ادارات کل برخی بانک‌ها از شنبه تا چهارشنبه است.

کار

منبع: تسنیم

برای مطالعه بیشتر اخبار جامعه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    در کشوری چون ژاپن، از فرط کار و خستگی بیش از حد بعضی کارمندان غش می کنند…در کشور ما کار شده هر دم بیل کاری، و هر کی هر کی بازی،،آخر یعنی چه 6 ساعت کار در روز، کار باید 8 ساعت تمام در روز باشد، آنهم کار مفید و مردم راضی کن،،، نه اینکه مفت آباد و مفت خور خانه درست کنید واقعا آدم شاخ در میاره از این مدیریت ناقص و ناکارآمد!!…،تنبل خانه درست کردین!! پس بهتره گفته بشه: تنبل مندان، بجای کارمندان….

  • ناشناس

    خاک توسرتون چرا پول تبلیغ ازشون نمی گیرید مفتی مگه کار می کنند خودشون

  • ناشناس

    امان از بیسوادی . چرا بعضی ها فکر می‌کنند که همه چیز را از همه بهتر واردند؟ بخدا به دین به پیغمبر حتی معصومین (ع) هم همچو ادعا هایی نداشتند ودر موقع لزوم به پزشک مراجعه می‌کردند. آخی فقط ساعت را تغییر می‌دادند چی می شد ؟؟