کد مطلب: ۸۳۲۶۰۲

ماجرای حمله به نماینده مجلس چیست؟

ماجرای حمله به نماینده مجلس چیست؟

روز گذشته در مراسم کلنگ زنی احداث دانشکده پرستاری شهرستان شادگان که با حضور جمعی از مسئولین برگزار می‌شد، یکی از شهروندان به علت نامعلوم، به سمت نماینده مجلس (شهرستان شادگان) حمله کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سید نادر شبیبی، دادستان عمومی و انقلاب شادگان در تشریح حمله به نماینده مجلس این شهر گفت: روز گذشته در مراسم کلنگ زنی احداث دانشکده پرستاری شهرستان شادگان که با حضور جمعی از مسئولین برگزار می‌شد، یکی از شهروندان به علت نامعلوم،در حالی که یه یک بطری بنزین در دست داشت، اقدام به ریختن محتوای آن به سمت نماینده شهرستان شادگان کرد.

وی ادامه داد: متهم از محل متواری شد اما با گزارش حادثه به دادستان توسط رئیس حوزه قضایی که در محل بود و همچنین با شکایت این نماینده مجلس، دستورات فوری برای دستگیری متهم صادر شد.

شبیبی افزود: هم‌اکنون با ثبت گزارش، اخد شکایت و تشکیل پرونده، تحقیقات جهت شناسایی محل اختفای متهم و انگیزه وی ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شادگان تصریح کرد: حفظ امنیت شهروندان در اولویت دستگاه قضایی است و بدون تسامح، با مخلان امنیت عمومی در چارچوب قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.

هدف از حمله چه بود؟

ناصری‌نژاد، نماینده مجلس درباره حمله روز گذشته مراسم کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری شادگان گفت: مراسم با جمعی از مسئولان برگزار شد که به یکباره جوانی از بین جمعیت با یک دبه سه لیتری بنزین به من حمل کرد و بنزین را روی سر من ریخت.

او ادامه داد: این جوان زمانی که قصد داشت فندک بزند فندکش روشن نشد؛ بلافاصله مردم جلو این جوان را گرفتند اما موفق شد پیش از دستگیری فرار کند. این فرد مدت زمانی به دنبال کار بود که با پیگیری‌هایی که انجام دادیم در شرکت نیشکر سلمان مشغول به کار شد.

این نماینده مجلس گفت: از آنجایی که این فرد سواد و تجربه‌ای نداشت او را به عنوان نیروی خدماتی مشغول فعالیت کردند اما او گفت من در بخش خدمات کار نمی‌کنم و باید در حراست فعالیت کنم.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.