کد مطلب: ۸۳۷۰۰۷

آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام بخش خصوصی

آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام بخش خصوصی

داوطلبان استخدام در ۵۷۰۰ سازمان و شرکت بخش خصوصی ثبت‌نام خود را به ساعات پایانی موکول نکنند. امروز، ۲۳ تیر آخرین فرصت ثبت‌نام هفتمین آزمون استخدام بخش خصوصی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، متقاضیان محترم جهت شرکت در آزمون می‌توانند تا 23 تیر با مراجعه به وبگاه رسمی «آزمون استخدام بخش خصوصی» به نشانی www.inre.ir یا حضور در دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور نسبت به ثبت ‌نام در آزمون استخدام بخش خصوصی اقدام کنند.

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، همزمان با آغاز فرصت نام نویسی در هفتمین آزمون استخدام بخش خصوصی برای بیش از 5700 سازمان و شرکت معتبر صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان، دفترچه راهنمای هفتمین آزمون استخدام بخش خصوصی منتشر شد.

در این دفترچه زمان‌بندی آزمون، تعاریف، شرایط، مواد آزمون، راهنمای گام به گام و لیست شرکت‌های متقاضی آزمون استخدام بخش خصوصی از گذشته تا کنون منتشر شده‌است.

مشاهده شرکت‌های مرتبط با هر شغل، استان های متقاضی شغل و متوسط حقوق هر شغل از مهم‌ترین موارد ذکر شده در دفترچه هفتمین آزمون استخدام بخش خصوصی است.

متقاضیان محترم جهت شرکت در آزمون می‌توانند تا 23 تیر با مراجعه به وبگاه رسمی «آزمون استخدام بخش خصوصی» به نشانی www.inre.ir یا حضور در دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور نسبت به ثبت ‌نام در آزمون استخدام بخش خصوصی اقدام کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.