کد مطلب: ۸۴۳۹۷۹

متن لایحه حجاب و عفاف منتشر شد/ افزایش جریمه نقدی زنان و کسب و کارها

متن لایحه حجاب و عفاف منتشر شد/ افزایش جریمه نقدی زنان و کسب و کارها

متن کامل لایحه حجاب و عفاف خروجی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس منتشر شد. این لایحه در ۶۹ ماده تدوین شده و در آن نیروی انتظامی، بسیج و دیگر ارگان ها ملزم به برخورد با افراد بی‌حجاب شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، لایحه حجاب و عفاف که مدتی قبل از سوی قوه قضاییه تهیه و تنظیم شده و بعد از ارسال به دولت از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارسال شده بود، بعد از اعلام وصول از سوی رئیس‌ مجلس برای بررسی بیشتر به کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ارجاع شد.

در متن کامل لایحه حجاب و عفاف مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، نیروی انتظامی، بسیج و دیگر ارگان‌ها ملزم به برخورد با بی‌حجاب‌ها شدند. همچنین برای مردانی که لباس بدن‌نما می پوشند جریمه در نظر گرفته شده است.

شیوه جدید درآمدزایی دولت!

همچنین از تاریخ لازم‌الاجرا شدن این قانون، جزای نقدی و جریمه‌های حاصل از کشفیات واردات غیرقانونی پوشاک و لوازم‌آرایشی ۱۰ درصد افزایش می‌یابد.

مبالغ حاصل از افزایش فوق به حساب خاصی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز و در قالب بودجه سنواتی، ۵۰ درصد آن به وزارت صنعت و معدن و تجارت جهت انجام وظایف مندرج در این قانون و 50 درصد دیگر جهت حمایت از طراحان و انجام مأموریت‌ها به کارگروه ساماندهی مد و لباس تخصیص می‌یابد.

از سوی دیگر دولت موظف است هر ساله در بودجه‌های سنواتی منابع لازم برای اجرای این قانون را پیش‌بینی نماید.

متن کامل لایحه حجاب و عفاف با تغییرات داده شده در ذیل آمد است:

متن کامل لایحه حجاب

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بزارید مردم راحت باشن بخدا دوروز زندگی

  • ناشناس

    انشاالله هرچه زودتر اجرا بشه از کی وچه وقت لطفا شماره تلفن هم بگذارید که اگر توپارکها واتوبوسها دیده شدن بشما اطلاع رسانی شود ممنون