کد مطلب: ۸۴۷۴۵۱

محدودیت تردد در محور‌های مختلف کشور تا هفته آینده

محدودیت تردد در محور‌های مختلف کشور تا هفته آینده

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محدودیت تردد در محورهای مختلف کشور از امروز اعمال و تا روز شنبه ادامه دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ایمان محرابی‌نیا گفت: با توجه به افزایش حجم تردد در محور‌های کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس، محدودیت تردد در این محور‌ها اعمال می‌شود.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور ، ممنوعیت تردد موتور سیکلت از امروز تا ساعت ۶ صبح شنبه ۱۴ مردادماه ۱۴۰۲ از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهدو بالعکس (تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک ترافیک بلامانع خواهد بود.)

او می‌گوید: در صورت سنگین بودن بار ترافیکی در محور هراز از ساعت ۱۲ تا ۲۲ روز جمعه ۱۳ مردادماه ۱۴۰۲ و شنبه ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

محرابی‌نیا گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از امروز تا روز شنبه ۱۴ مردادماه مردادماه ۱۴۰۲ در محور کندوان از محور کرج-چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

او گفت: تردد تمام تریلر‌ها از چهارشنبه ۴ مردادماه تا جمعه ۱۳ مردادماه ۱۴۰۲ در محور هراز کماکان ممنوع است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد تمام کامیون‌ها، کامیونت‌ها (به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی) در محور هراز از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه ۱۱ مرداد، جمعه ۱۳ مردادماه و شنبه ۱۴ مردادماه ممنوع است.

او گفت: اجرای محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی پلیس‌راه اجرای محدودیت‌ها وجود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.