کد مطلب: ۸۴۹۷۱۹

زمان مسابقات والیبال ایران و ژاپن اعلام شد

زمان مسابقات والیبال ایران و ژاپن اعلام شد

کمتر از دو هفته دیگر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود، باتوجه به نتایج دور از انتظاری که تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های والیبال کسب کرد، مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل تأثیر مستقیم امتیاز در رنکینگ جهانی اهمیت بسیار زیادی دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مسابقات والیبال قهرمانی آسیا روزهای ۲۸ مرداد تا ۴ شهریور تیم با حضور ۱۸ قاره کهن به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

شاگردان عطایی در لیگ ملت‌های والیبال از ۱۲ بازی، ۱۰ باخت و تنها دو پیروزی در کارنامه خود ثبت کردند. در نهایت ملی‌پوشان والیبال از بین ۱۶ تیم شرکت کننده این مسابقات، در جایگاه چهاردهم قرار گرفتند.

تیم ملی والیبال ژاپن این روزها حریف سرسخت تیم والیبال ایران شده است؛ ژاپنی‌ها در لیگ ملت‌های امسال به عنوان پدیده مسابقات شناخته شدند، آن‌ها تا مرحله رده‌بندی پیش رفتند و برای اولین بار یک تیم از آسیا در جایگاه سومی ایستاد.

باتوجه به اهمیت مسابقات قهرمانی آسیا تیم ژاپن با ترکیب اصلی شرکت می‌کند. تیم ملی والیبال ایران هم برخلاف لیگ ملت‌ها با همه توان به میدان خواهد رفت و همه بازیکنان از جمله میلاد عبادی پور که در لیگ ملت‌ها تیم را همراهی نکرد در ترکیب لیست قرار دارد.

بدون شک این مسابقات برای شاگردان عطایی جدال حیثیتی است؛ پیش از برگزاری مسابقات لیگ ملت‌ها، ملی‌پوشان از بی‌توجهی‌ها و نبود پروازهای مناسب و طولانی بودن مسیر صحبت می‌کردند که البته پر بیراه هم نبود اما برای مسابقات قهرمانی آسیا دیگر این بهانه‌ها مطرح نیست و همه اهالی والیبال و هواداران این رشته پرطرفدار چشم انتظار قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در ارومیه هستند.

ارومیه در جریان مسابقات قهرمانی آسیا شاهد جنگ قدرت والیبال در آسیاست، تیم ملی والیبال با انگیزه میزبانی و شکست دوباره ژاپن پا به این رقابت‌ها می‌گذارد و ژاپن هم با اتکا به مدال برنزی که به تازگی در لیگ ملت‌ها کسب کرده با همه توان به دنبال شکست دوباره شاگردان عطایی است.

منبع: مهر

برای مطالعه بیشتر، اخبار جامعه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.