کد مطلب: ۸۵۸۵۷۰

شورای شهر تعطیل؛ اعضا در سفر اربعین!

شورای شهر تعطیل؛ اعضا در سفر اربعین!

جلسه ۱۷۵ و ۱۷۶ شورا در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ۱۲ و ۱۴ شهریورماه برگزار نمی‌شود و پس از ایام اربعین، جلسات بر اساس روال عادی ادامه خواهد یافت. این تعطیلی به دلیل سفر برخی اعضا به عراق همزمان با ایام اربعین حسینی اتفاق افتاده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد: جلسه یکصد و هفتاد و چهارم شورا در روز سه‌شنبه هفتم شهریورماه برگزار خواهد شد؛ با توجه به سفر برخی اعضا به عراق همزمان با ایام اربعین حسینی، جلسات علنی شورا هفته آینده برگزار نخواهد شد.

به نقل از شهر ما بر همین اساس جلسه ۱۷۵ و ۱۷۶ شورا در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ۱۲ و ۱۴ شهریورماه برگزار نمی‌شود و پس از ایام اربعین، جلسات بر اساس روال عادی ادامه خواهد یافت.

نحوه خرید ارز اربعین

برای خرید دینار اربعین، متقاضی باید ابتدا در سامانه سماح ثبت نام کند تا بتواند کد رهگیری بگیرد و این کد رهگیری به تلفن همراه متقاضی ارسال می‌شود. باید توجه داشت که برای افراد ۵ تا ۱۸ سال ورود با شماره تلفن همراه والدین یا دیگر اعضای خانواده امکان‌پذیر خواهد بود.

پس از آن، متقاضی می‌تواند با استفاده از نرم‌افزارهای بانکی بانک‌های عامل و وارد کردن اطلاعات شخصی، کد رهگیری اخذ شده از سامانه سماح و مقدار دینار درخواستی تا سقف ۲۰۰ هزار دینار (ضریب ۵۰ هزار دینار) نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کند.

پرداخت وجه ریالی از هر یک از کارت‌های بانکی عضو شتاب به نام شخص متقاضی امکان‌پذیر است. برای افراد ۵ تا ۱۸ سال پرداخت از کارت به نام والدین یا اعضای خانواده امکان‌پذیر است؛ توجه به این نکته ضروری است که شماره تلفن همراه وارد شده در هنگام عضویت بله با کارت بانکی وارد شده در مرحله قبل باید متعلق به یک شخص باشد. پس از این مرحله متقاضی موفق به دریافت شناسه فروش به صورت یک پیام تحت عنوان رسید تراکنش خواهد شد.

بعد از این مرحله، متقاضی می‌تواند با مراجعه به شعبه و با در دست داشتن اصل کارت ملی هوشمند (برای افراد ۵ تا ۱۸ سال اصل شناسنامه)، گذرنامه معتبر یا برگه تردد اربعین و ارائه شناسه فروش نسبت به دریافت ارز اقدام کند. گفتنی است سرپرست خانوار می‌تواند با در دست داشتن مدارک هویتی دیگر اعضای خانواده (صرفاً همسر و فرزندان) ارز خریداری شده اعضای خانواده را دریافت کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.