کد مطلب: ۸۶۱۰۹۶

کاهش قیمت کرایه اتوبوس اربعین

کاهش قیمت کرایه اتوبوس اربعین

وزیر راه و شهرسازی گفت: با تصمیم سازمان راهداری از فردا کرایه اتوبوس اربعین از شهرها به سوی مرز ۲۵ درصد کاهش خواهد یافت. امسال در پایانه‌های مرزی کشور زیرساخت‌های خوبی برای امنیت و افزایش سرعت سفر طراحی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، همزمان با کاهش تقاضا برای سفر جاده‌ای تهران-مهران راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران از کاهش کرایه اتوبوس اربعین در این مسیر خبر داد.

مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: با هدف تسهیل در تردد زائرین اربعین حسینی از روز یکشنبه دوازدهم شهریور ماه جاری نرخ بلیط اتوبوس ها از مبدا تهران به مرز مهران (پایانه برکت) کاهش می‌یابد.

وی افزود: بر اساس تصمیم اتخاذ شده قیمت بلیط اتوبوس های VIP از 750 تومان فعلی به پانصد هزار تومان، اتوبوس‌های 32 نفره از 585 هزار تومان به 400 هزار تومان و نرخ کرایه اتوبوس‌های 44 نفره از چهارصد و پنجاه هزار تومان فعلی به سیصد هزار تومان کاهش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: زائرین اربعین می‌توانند همچون روزهای گذشته از طریق سایت های شرکت‌های مسافربری و همچنین سایت‌های فروش بلیط به صورت اینترنتی و همچنین حضوری نسبت به خرید بلیط و عزیمت اقدام کنند.

کاهش قیمت بلیت اتوبوس در حالی قرار است از فردا اجرایی شود که تقاضا برای سفر مسیر تهران-مهران کاهش و تقاضا برای سفرهای بازگشت افزایش یافته است.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.