کد مطلب: ۸۷۳۱۹۴

ماجرای خودروهای شاسی بلند نمایندگان مجلس به کجا رسید؟

ماجرای خودروهای شاسی بلند نمایندگان مجلس به کجا رسید؟

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: در مورد خودروهای شاسی بلند نمایندگان مجلس، گزارش کمیسیون اصل نود مجلس آماده و نهایی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: گزارش این کمیسیون درباره کم و کیف خودروهای شاسی بلند که در مجلس و دیگر دستگاه‌ها توسط بهمن خودرو عرضه و باعث یک رانت برای تعدادی از نمایندگان شده، نهایی است.

وی در مورد تحویل خودرو به نمایندگان مجلس، گفت: بنده همچنان و تنها همان خودرویی که پیش از نمایندگی داشتم را استفاده می‌کنم؛ معتقدم اقدام مجلس در تحویل خودرو به نمایندگانی که برای انجام ماموریت‌های محوله خود در حوزه انتخابیه و سفرهای جاده‌ای نیازمند خودرو هستند، در حقیقت با پرداخت پول خودرو از سوی نماینده مجلس، به نفع مجلس است و موجب می‌شود تا هزینه‌های خودرویی که بر دوش مجلس می‌باشد، به شدت کاهش پیدا کند. البته معتقدم نمایندگانی که خودشان خودروی شخصی دارند، نباید این هزینه‌ها را به دوش مجلس و بیت المال بیندازند.

گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره خودروهای شاسی بلند آماده شده است

این نماینده مجلس بیان کرد: در مورد خودروهای شاسی بلند باید عرض کنم که گزارش کمیسیون اصل نود مجلس در خصوص کم و کیف خودروهای شاسی بلند که در مجلس و دیگر دستگاه‌ها توسط بهمن خودرو عرضه شد و موجب یک رانت برای تعدادی از نمایندگان نیز گردید، آماده و نهایی شده است. این گزارش تحویل هیأت رئیسه مجلس شده و در صورت ارجاع به صحن علنی قرائت خواهد شد.

وی ادامه داد: البته باید تأکید کنم که این خودروساز در بازه‌ای اقدام به توزیع خودروها کرده که هنوز ممنوعیت عرضه خودرو خارج از سامانه توسط دولت سیزدهم ابلاغ نشده بود و برخلاف ادعای کذب یکی از نمایندگان مجلس موضوع ارتباطی به استیضاح آقای فاطمی امین هم ندارد. فروش این خودروها در شهریور ۱۴۰۰ بوده و موضوع استیضاح آقای فاطمی امین در سال ۱۴۰۱ کلید خورد.

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کسی که ماهی ۱۰۰ میلیون حقوق و مزایاش میشه چشمش کور دندش نرم بره ماشین بخره