خبر مهم:

کد مطلب: ۸۷۴۱۰۵

بازی الاتحاد و سپاهان لغو شد/چرا بازیکنان عربستانی زمین را ترک کردند؟

بازی الاتحاد و سپاهان لغو شد/چرا بازیکنان عربستانی زمین را ترک کردند؟

باشگاه سپاهان در بیانیه‌ای اعلام کرد که بازی با الاتحاد و سپاهان با تصمیم داور لغو شد و به خاطر اتفاقات رخ داده به AFC شکایت می‌کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که قرار بود دیدار تیم‌های فوتبال الاتحاد و سپاهان از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود، اما اعتراض تیم الاتحاد به برخی اتفاقات اجازه شروع این بازی را نداد.

با وجود پیگیری‌هایی که مسئولان باشگاه سپاهان و مسئولان برگزاری مسابقات انجام دادند، الاتحاد حاضر به حضور در زمین نشدند و ورزشگاه را ترک کردند.

بازیکنان سپاهان بعد از حضور در زمین و تقدیر از تماشاگران بابت حضور در ورزشگاه، زمین را ترک کردند. این در حالی بود که الاتحادی ها دقایقی قبل از حضور سپاهانی‌ها در زمین، ورزشگاه را ترک کردند.

به دنبال این اتفاق برخی خبرنگاران و کارشناسان فوتبال عربستان جوسازی را آغاز کردند و با بیان دلایل واهی تاکید کردند که با اتفاقاتی که در ورزشگاه نقش جهان رخ داده، کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی را ۳ بر صفر به سود الاتحاد خواهد کرد!

در مورد دلیل ترک کردن ورزشگاه از سوی اعضای تیم فوتبال الاتحاد وجود تندیس شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابل تونل ورودی بازیکنان است. این در شرایطی است که این تیم عربستانی روز گذشته در همین ورزشگاه که تندیس شهید سردار حاج قاسم سلیمانی وجود دارد، تمرین کرده بود. این تندیس بیش از ۴ سال است که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان وجود دارد.

منبع: مهر

شکایت باشگاه سپاهان به ای اف سی

باشگاه سپاهان در پی اقدام باشگاه الاتحاد عربستان و حاضر نشدن در زمین چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان برای تقابل با نماینده ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد:

با سلام و تشکر صمیمانه از شور و همت مردان و زنان طلایی دل؛ به اطلاع می‌رسانیم به علت ترک ورزشگاه توسط تیم الاتحاد عربستان بازی دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و الاتحاد، با تصمیم داور لغو شد.

در ادامه متن آماده است: شکایت باشگاه سپاهان تهیه و به ای اف سی اعلام خواهد شد.

منبع: ایرنا

الاتحاد به سمت فروگاه اصفهان رفت

کاروان الاتحاد پس از ترک ورزشگاه نقش جهان به سمت فرودگاه اصفهان رفت تا به عربستان بازگردد.

تیم الاتحاد پس از اینکه در زمین نقش جهان برای دیدار مقابل سپاهان حاضر نشد و ورزشگاه را ترک کرد به فرودگاه اصفهان رفت تا فورا به جده برگردد.

خبرگزاری‌های عربستانی با اعلام این خبر، نوشتند: باشگاه الاتحاد ۱۰۰ درصد کار قانونی انجام داده و خطری این باشگاه را تهدید نمی‌کند.

گفته می‌شود ای‌اف‌سی به زودی بیانیه‌ای در خصوص دیدار امشب منتشر خواهد کرد تا تکلیف این دیدار رسما مشخص شود.

منبع: خبرورزشی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.