فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۷۴۳۰۸

نتیجه بازی نساجی و الهلال/ گزارش لحظه‌ای یک دیدار حساس

نتیجه بازی نساجی و الهلال/ گزارش لحظه‌ای یک دیدار حساس

تیم‌های نساجی و الهلال امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری تیم عربستانی خاتمه یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در ادامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از هفته دوم این رقابت‌ها تیم‌های نساجی و الهلال ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

نماینده ایران در نخستین بازی خود توانست با دو گل تیم بمبئی سیتی را در هند شکست دهد و الهلال نیز در بازی خانگی مقابل نوبهار ازبکستان با تساوری یک بر یک متوقف شد.

مهدی رحمتی سرمربی جوان نساجی برای این بازی ترکیب محمدرشید مظاهری، امیرمهدی جان ملکی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، صابر حردانی، سید محمداحسان حسینی، اسماعیل بابایی، محمود قائدرحمتی، فرشیداسماعیلی، محمدرضا عباسی و محمدرضا آزادی را انتخاب کرد.

برای الهلال نیز محمد العویس، کالیدو کولیبالی، علی البلیهی، یاسر الشهرانی، محمد البریک، محمد کنو، سلمان الفرج، نیمار، مالکوم، میشایل و الکساندر میتروویچ در ترکیب اصلی قرار گرفتند.

در همان دقایق نخستین الهلال با شوت میتروویچ به گل اول رسید اما داور به دلیل آفساید این گل را مردود اعلام کرد.

میتروویچ که یک موقعیت گلزنی دیگر هم داشت بلاخره کار خودش را کرد و در دقیقه 20 روی یک ارسال از سمت راست و با ضربه سر دروازده نساجی را باز کرد تا الهلال با یک گل پیش بیفتد.

در دقیقه ۳۱ محمدزاده و میتروویچ با هم درگیر شدند که باعث دخالت سایر بازیکنان و ایجاد یک درگیری بزرگ‌تر شد. درنهایت و پس از بازبینی صحنه درگیری، سلمان فرج از الهلال و هوشمند از نساجی با کارت قرمز از بازی اخراج شدند.

الهلال که عملکرد بهتری نسبت به نساجی داشت در پایان نیمه اول با یک گل برتری به رختکن رفت.

نساجی در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت و حتی با شوت آزادی در موقعیت گلزنی هم قرار گرفت اما اشتباه در خط دفاعی این تیم باعث شد نیمار در دقیقه ۵۹ صاحب فرصت مناسب شده و گل دوم الهلال را وارد دروازه مظاهری کند.

نیمار دقایقی بعد می‌توانست دوباره گلزنی کند اما ضربه‌اش به تیر دروازه نساجی برخورد کرد. در ادامه شاگردان رحمتی هم موقعیت خوبی برای گلزنی داشتند اما شوت تماشایی بابایی هم در دقیقه ۷۰ به تیر افقی دروازه الهلال خورد.

الهلال در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده بازی روی کرنر ارسالی نیمار و ضربه سر صالح الشهری که تازه به میدان رفته بود، به گل سوم رسید تا کار برای نساجی تمام شود.

به این ترتیب شاگردان مهدی رحمتی با سه گل بازی را به پرافتخارترین و البته گران‌ترین تیم آسیا واگذار کردند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.