کد مطلب: ۸۷۶۹۶۲

واکنش وزیر کشور به ماجرای آرمیتا گراوند

واکنش وزیر کشور به ماجرای آرمیتا گراوند

وزیر کشور گفت: خانواده آرمیتا گراوند که در مترو دچار حادثه شد خیلی روشن و شفاف همه موارد را گفتند. کسانی که نه به جان این دختر و نه پدر و مادرش اهمیت می‌دهند، تلاش کردند این ماجرا را به اغتشاش تبدیل کنند که البته ناموفق بودند و دروغگویی‌های آنها رسوایی بزرگی برایشان رقم زده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، احمد وحیدی در حاشیه نشست با استانداران سراسر کشور در مورد حادثه پیش آمده برای یک دانش‌آموز به نام «آرمیتا گراوند» با تاکید بر اینکه این مساله کاملا روشن و شفاف است، عنوان کرد: این اتفاق، حادثه‌ای است که امکان دارد هر روز و در هر نقطه‌ای از کشور رخ دهد. دشمنان و افرادی که نمی‌خواهند آرامش روحی و روانی برای مردم وجود داشته باشد، به خصوص شکست‌خوردگانی که تلاش کردند کشور را به آشوب بکشانند و از ملت تو دهنی خوردند، قصد داشتند هر حادثه‌ای که ممکن است در کشور اتفاق بیفتد را به ماجرایی تبدیل کرده و به نفع خودشان سوءاستفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در مورد این دخترخانم جوان هم تلاش‌هایی برای بهره‌برداری به نفع خود انجام دادند که البته مورد اعتنا قرار نگرفت. ملت ما به دروغگویی‌ها و ساختن داستان‌هایی برای التیام درد شکست‌های آنها عادت کرده‌اند.

وزیر کشور با عجیب توصیف کردن رفتار دشمنان ایران یادآور شد: دشمنان بعد از هر ماجرایی به جای همدردی با خانواده‌های این افراد، آنها را وجه مصالحه سوءاستفاده‌های خودشان قرار می‌دهند که بسیار زشت و زننده است.

وی عنوان کرد: ماجرا کاملا روشن و شفاف است ضمن اینکه به موقع به این حادثه رسیدگی شد، شهرداری تهران، دستگاه‌های مربوطه و خانواده این دخترخانم خیلی روشن و شفاف همه موارد را گفتند. کسانی که نه به جان این دخترو نه پدر و مادرش اهمیت می‌دهند، تلاش کردند این ماجرا را به اغتشاش تبدیل کنند که البته ناموفق بودند و دروغگویی‌های آنها رسوایی بزرگی برایشان رقم زده است.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.