کد مطلب: ۸۸۱۳۴۸

قاتل داریوش مهرجویی دستگیر شد

قاتل داریوش مهرجویی دستگیر شد

پلیس امروز اعلام کرد قاتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر که جزو دستگیرشدگان بوده، شناسایی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قاتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر شناسایی و دستگیر شده است. بر پایه این گزارش سردار سعید منتظر المهدی امروز پنجشنبه ۲۷ مهرماه با بیان اینکه تلاش کارآگاهان به بار نشست و عامل اصلی قتل مرحوم مهرجویی و همسرش شناسایی شد، اعلام کرد: دقایقی پیش قاتل اصلی که جزو دستگیرشدگان پلیس بود پس از انجام اقدامات فنی و تقاطع گیری شناسایی و به قطعیت رسید.

وی گفت: بازجویی ها کماکان برای شناسایی همدستان و زوایای پنهان این قتل در حال انجام است و به زودی صحنه جرم بازسازی و اطلاعات تکمیلی ارائه خواهدشد. گفتنی است از روزهای گذشته اخباری مبنی بر دستگیری قاتل داریوش مهرجویی و همسرش در لب مرز در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که دفتر سخنگوی پلیس آن را تکذیب کرده بود.

داریوش مهرجویی و همسرش شامگاه شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ توسط قاتل یا قاتلان در ویلای شخصی‌شان در کرج با ضربات سلاح سرد به قتل رسیدند. پیکر این دو هنرمند روز گذشته با حضور سینماگران، از مقابل تالار وحدت در تهران تشییع و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

چه کسی قاتل اصلی مهرجویی است؟

همزمان با اعلام خبر شناسایی قاتل اصلی مهرجویی و همسرش، گمانه‌زنی‌ها آغاز شد. همشهری آنلاین گزارش کرده است که باغبان سابق ویلای مهرجویی از مدت‌ها قبل بر سر مسایلی با قربانیان اختلاف داشته و از اولین کسانی بوده است که به‌عنوان مظنون توسط پلیس دستگیر شد. بر این اساس او همچنین کسی بود که سال گذشته اقدام به سرقت از خانه مقتولان کرده بود و از آنجا که قربانیان متوجه ماجرا شده بودند، با آنها اختلاف داشت. این اختلافات تا جایی ادامه داشت که مرد جنایتکار حتی یک بار همسر داریوش مهرجویی را با چاقو تهدید کرده بود.

گفته می‌شود در حالی که شواهد محکمی علیه این مرد به دست آمده بود، وی به جرم اعتراف نمی‌کرد تا اینکه حوالی ساعت سه بامداد امروز لب به اعتراف گشود و اسرار قتل داریوش مهرجویی و همسرش را فاش کرد. او اعتراف کرده است که پس از قتل قربانیان مقداری اموال از خانه آنها به سرقت برده‌ که بخشی از این اموال توسط پلیس کشف شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.