کد مطلب: ۸۹۴۱۵۲

افزایش ناوگان تیم های ضربتی پلیس تهران

افزایش ناوگان تیم های ضربتی پلیس تهران

فرمانده فراجا با بیان اینکه احساس امنیت در تهران رو به افزایش است، گفت: در راستای واکنش سریع و افزایش توان عملیاتی پلیس پایتخت، یک هزار دستگاه موتورسیکلت جدید به ناوگان این پلیس افزوده شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سردار احمدرضا رادان روز سه‌شنبه در مراسم صبحگاه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: اقدامات خوب پلیس در مقابله با ناامنی‌ها و اراذل و اوباش و چیزهایی که می‌تواند امنیت مردم را مخدوش کند، قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: تلاش‌ها و اقدامات خوب پلیس پایتخت موجب شده که در راستای چابکی، امکانات و تجهیزات این پلیس برای مقابله با تهدیدات را افزایش دهیم.

سردار رادان با اشاره به اینکه استفاده از موتورسیکلت در راستای چابکی پلیس مهم است، افزود: امروز یک هزار دستگاه موتور سیکلت به سازمان تحرکی پلیس تهران اضافه و این مهم با کمک خیران و رییس پلیس تهران بزرگ انجام شد.

وی یادآور شد: تلاش می‌کنیم که روز به روز امکانات پلیس را افزایش و توسعه دهیم و در مسیر هوشمندی حرکت کنیم؛ آن هوشمندی که ناظر بر امکانات و البته نیروی انسانی باهوش برای استفاده از آن باشد.

سردار رادان خطاب به ماموران پلیس ادامه داد: حرکت در مسیر هوشمندسازی در تهران بزرگ با دستان شما انجام می‌شود.

وی یادآور شد: انتظار و توقع ما این است که در طرح‌های جدید، پلیس بسیار هوشمندانه، دقیق و مقتدرانه عمل کند.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ هم در این مراسم گفت: اخبار عملیات مختلف شبانه روز ما به دست شما می‌رسد و کارکنان با روحیه و اقتدار در حال انجام وظیفه هستند اما اگر چه که شما گفتید کار را باید مردم ببینند و باید احساس امنیت کنند اما آمارها نشان می‌دهد که وضعیت امنیت تهران بهتر شده است.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.