کد مطلب: ۸۹۴۷۰۰

محمود عسگری‌آزاد سرپرست بنیاد علوی شد

محمود عسگری‌آزاد سرپرست بنیاد علوی شد

«محمود عسگری‌آزاد» رئیس هیات مدیره بنیاد علوی در حکمی‌ از سوی رئیس بنیاد مستضعفان، با حفظ سمت به عنوان سرپرست این بنیاد منصوب شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، حسین دهقان با صدور حکمی، محمود عسگری‌آزاد رئیس هیئت مدیره بنیاد علوی را با حفظ سمت به سرپرستی این بنیاد منصوب کرد.

متن حکم دهقان به شرح زیر است:

«بدینوسیله با عنایت به بهره‌مندی از شایستگی‌های فردی، تخصصی و حرفه‌ای، به استناد ماده یازدهم اساسنامه بنیاد علوی و به موجب این حکم، جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان «سرپرست بنیاد علوی» منصوب می‌کنم.

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و اتکا به شایستگی و تجارب ارزشمند خود با بهره‌گیری از خرد جمعی، در به‌کارگیری این امانت ملی برای خدمت موثر به محرومان موفق و سربلند باشید.»

محمود عسگری‌آزاد که هم اکنون عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان و رئیس هیات مدیره بنیاد علوی است، دارای مدرک دکترای مدیریت سیستم‌ها بوده و علاوه بر تدریس در دانشگاه علامه، سابقه دستیاری رئیس جمهور در دولت فعلی، معاونت وزارت رفاه و تامین اجتماعی، معاونت سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ریاست هیات مدیره بنیاد برکت و قائم مقامی سازمان امور اداری و استخدامی را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

 

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.