کد مطلب: ۸۹۶۹۵۴

محدودیت های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

محدودیت های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیکی پلیس راهور فراجا محدودیت ترافیکی پایان هفته برای محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سرهنگ احمد شیرانی در تشریح محدودیت های ترافیکی آخر هفته گفت: برابر تصمیم‌های اتخاذ شده تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲  ظهر روز امروز تا ساعت شش صبح روز شنبه چهاردهم بهمن ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به محور کرج- چالوس ادامه داد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است. همچنین  تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در این  محور، از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای پل زنگوله به سمت چالوس به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای شمالی نیز گفـت: در محور کرج- چالوس از ساعت ۱۴  تا ۲۳ روز جمعه سیزدهم بهمن ماه محدودیت تردد وجود دارد. در آزادراه تهران- شمال نیز از ساعت ۱۴، اعمال محدودیت تردد برای خودرو های به مقصد چالوس انجام می‌شود. همچنین محدوده مرزن آباد به سمت تهران از ساعت ۱۷ یکطرفه می شود. از ساعت ۱۵ در ابتدای محدوده  پل زنگوله به سمت چالوس، مسیر به صورت کامل مسدود می‌شود. همچنین از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود. البته در این مدت تردد از مسیر جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد خواهد بود.

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محور هراز گفت: تردد کلیه تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است. همچنین کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی، از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه و از ساعت شش تا ۲۴ روزهای پنجشنبه دوازدهم  و جمعه سیزدهم بهمن ماه امکان تردد ندارند.

وی افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه، محدودیت یکطرفه مقطعی روز جمعه سیزدهم به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا محدوده پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

شیرانی در پایان تاکید کرد: اجرای این محدودیت ها منوط به  افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.