کد مطلب: ۸۹۷۶۹۶

معاون سلامت بنیاد شهید:

آزمون استخدامی ایثارگران اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

آزمون استخدامی ایثارگران اردیبهشت 1403 برگزار می‌شود

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید گفت: فرآیند آزمون استخدامی ایثارگران در اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود که رقابت تنها بین جامعه ایثارگران است.

به گزارش تجارت‌نیوز،  محمد میرزابیگی با اعلام این خبر گفت: دفترچه این آزمون اسفند ماه در درگاه جهاد دانشگاهی قرار می گیرد و فرآیند آزمون در اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شودکه رقابت بین جامعه ایثارگران است.

وی افزود: این آزمون برای استخدام در ۳۰ دستگاه اجرایی انجام می‌شود که جامعه هدف می توانند در مقاطع مختلف تحصیلی در آزمون شرکت کنند.

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید در نشست خبری به واردات خودروی ویژه جانبازان نیز اشاره کرد و گفت: هیچ خودروی وارداتی تا حالا برای جانبازان انجام نشده است.

میرزا بیگی افزود: در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی در چندسال اخیر بارها در مورد واردات خودروی خارجی برای جانبازان صحبت و در قانون مکرر آمده است اما تاکنون یک‌ مورد خودرو وارداتی به دست جانبازان نرسیده است.

وی گفت: ۳ نوع خودروی داخلی تاکنون در اختیار جامعه ایثارگری قرار گرفته اما واردات خودرو تاکنون انجام نشده است.

میرزا بیگی افزود: جامعه هدف ایثارگر به ویژه جانبازان ۵۰ درصد می‌توانند یک‌بار بصورت شخصی یا به وسیله شرکت‌های وارداتی خودرو وارد کنند.

وی به قرارداد بنیاد شهید برای تحویل ۱۰ هزار خودروی داخلی با وزارت صمت اشاره کرد وگفت: برای هر نفر ۲۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه با بازپرداخت ۶۰ ماهه اختصاص یافته است ولی در خودروهای وارداتی، ۲۴ هزار نفر نوع خودرو را انتخاب کردند که هنوز وارداتی صورت نگرفته است.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.