کد مطلب: ۸۹۸۹۶۲

واکنش قوه‌قضاییه به اظهارات دستیار رئیس‌جمهور در مورد کوروش کمپانی

واکنش قوه‌قضاییه به اظهارات دستیار رئیس‌جمهور در مورد کوروش کمپانی

مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه به اظهار دستیار رئیس‌جمهور در مورد کوروش کمپانی واکنش نشان داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، مهدی کشت‌دار در واکنش به گفت‌وگوی دستیار رئیس‌جمهور عنوان کرد: خانم سکینه سادات پاد‌ قبل از اظهار نظر رسانه‌ای بهتر بود کمی‌ تحقیق می‌کردید. انرژی گذاشتید و مصاحبه کردید که بنده به قوه قضاییه هشدار دادم اما نمی‌گویید وقتی هشدار دادید که متهم ۴ ماه پیش از هشدار شما کشور را ترک کرده بود. هنر این بود قبل از فرار هشدار می‌دادید.

وی افزود: خانم پاد قبل از هشدار شما برای متهم پرونده قضایی تشکیل شده بود و کاش اندکی به نقش و‌ مسئولیت مهم دستگاه‌های ناظر اجرایی در جلوگیری از تخلف و نظارت بر مجوزها و عملکردها اشاره می‌کردید.

مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه یادآور شد: گفتید نامه زدم توجه نشد؛ اما نمی‌گویید مقام قضایی پیش از هشدار شما از دستگاه‌های مسئول و ضابط خواسته است در مورد عملکرد متهم‌ تحقیق و پرونده تشکیل شود. چرا به جای کمک به بستن بسترهای فساد از یک مساله مردم و پرونده ذهنی ملت دنبال ایجاد اختلاف بین قوا هستید.

وی تاکید کرد: چرا در مورد نقش و‌ مسئولیت معاونت پیشگیری قوه قضاییه درست تحقیق نمی‌کنید که حرف بی‌اعتبار نزنید؟ معاونت پیشگیری وظیفه سیاستگذاری و برنامه ریزی برای کنترل آسیب‌ها را دارد و مرجع رسیدگی به شکایات نیست، اصلا آگاه به وظایف آن هستید؟

سکینه سادات پاد‌ در گفت‌وگو با ایلنا عنوان کرد که «در ۱۶ دی ماه نامه مستند و مستدلی خدمت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ارسال کردم و از آنها خواهش کردم ورود کنند، پاسخی به بنده ندادند لابد خودشان پاسخ دارند باید ببینیم چه پاسخی می دهند.»

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.