کد مطلب: ۸۹۹۶۹۰

مدارس کدام شهرها فردا تعطیل است؟

مدارس کدام شهرها فردا تعطیل است؟

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: فردا دوشنبه مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و مقطع ابتدایی در استان البرز غیر حضوری است.

به گزارش تجارت‌نیوز، احمد افضلی از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی و غیر حضوری شدن آموزش مقطع تحصیلی ابتدایی در استان البرز در روز دوشنبه هفتم اسفند ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بیان کرد: از مردم تقاضا داریم در جهت مدیریت مصرف انرژی تلاش کنند تا در روزهای آتی بدون وجود هرگونه مشکل از این روزهای سرد و سخت عبور کنیم.

مدارس فیروزکوه

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: به دلیل بارش برف مدارس شهرستان فیروزکوه در همه مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه در نوبت صبح غیرحضوری است.

مدارس کوهرنگ

 مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی شهرستان کوهرنگ روز دوشنبه هفتم اسفند به صورت غیرحضوری در شبکه شاد انجام می‌شود.

ارشاد شاهقلی افزود: با توجه به بارش برف و باران و احتمال لغزندگی معابر، فعالیت آموزشی سایر مدارس استان نیز از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد

به گفته وی، در صورت تغییر در شرایط جوی اطلاعیه تکمیلی راس ساعت ۶ صبح فردا منتشر می‌شود.

مدارس زنجان

 مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان گفت: با توجه به کاهش محسوس دما، مقاطع ابتدایی،پیش دبستانی، کودکستان  شیفت صبح و مدارس استثنایی در کل استان فردا تعطیل است و آموزش ها در بستر مجازی انجام می گیرد.

مدارس یزد

ستاد مدیریت بحران استان یزد گفت: آموزش حضوری مدارس ابتدایی استان یزد به جز شهرستان‌های ابرکوه، بافق، خاتم و مروست،به علت برودت هوا فردا تعطیل بوده و کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

استان گلستان

شدت بارش برف در استان‌گلستان و برودت هوا برخی از مدارس این استان را غیرحضوری کرد.

در شهرستان گرگان فقط مدارس روستاهای زیارت  و شاهکوه سفلی مجازی خواهد بود.

در شهرستان علی آباد کتول مدارس دهنه زرین گل عبارتند از مدارس روستاهای میان رستاق ،خاک پیرزن, زرین گل، سیاه رودبار، شیرین آباد و همچنین مدارس روستای محمدآباد کتول غیرحضوری است.

در شهرستان رامیان فقط شهر رامیان و روستاهای کوهستانی غیرحضوری است.

در شهرستان آزادشهر فقط شهر نوده خاندوز  و بخش چشمه ساران غیرحضوری است.در شهرستان گالیکش همه مدارس غیرحضوری و به صورت مجازی خواهد بود.

در شهرستان کلاله مدارس ابتدایی و متوسطه اول به صورت مجازی خواهد بود.در شهرستان مراوه تپه فقط کلیه مدارس بخش گلی داغ به صورت غیرحضوری است.

در شهرستان مینودشت، فعالیت کلیه مدارس شیفت صبح مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در نقاط کوهستانی مسیرهای دوزین و قلعه قافه غیرحضوری است.

شهرستان گنبد کاووس فقط مدارس ابتدایی شهر گنبدکاووس نوبت صبح مجازی خواهد بود.در شهرستان کردکوی فقط روستای حاجی آباد کوه‌پایه به صورت غیرحضوری است.فعالیت سایر مدارس استان به صورت حضوری و طبق روال عادی خواهد بود.

استان قم

با توجه به شرایط جوی، مدارس استان قم فردا دوشنبه کلیه مدارس استان قم، کلیه سطوح، و دو شیفت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ادارات و دانشگاهها نیز با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

استان خراسان رضوی

حسین محمدزاده رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان افزود: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فردا دوشنبه هفتم اسفند فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دو نوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سرولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری است.

وی افزود: همچنین همه مدارس گناباد در تمامی مقاطع و مدارس ابتدایی شهرستان کلات در نوبت صبح با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گفت: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر؛ فردا دوشنبه هفتم اسفند فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دو نوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سرولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همه مدارس گناباد در تمامی مقاطع و مدارس ابتدایی شهرستان کلات در نوبت صبح نیز با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

وی افزود: کلیه مهدهای کودک، پیش دبستانی ها، مدارس استثنایی وفعالیت مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی شهرستان های سرولایت، سرخس و فریمان نیز تعطیل می باشد.

محمدزاده بیان کرد: با عنایت به انتشار اخبار غیر موثق غیرحضوری شدن مدارس در برخی از کانال ها و شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی، حق پیگیری قانونی آموزش و پرورش استان در این خصوص محفوظ است.

استان اصفهان

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد: با توجه به بارش برف و برودت دما، مدارس تمامی مقاطع شهرستان‌های خوانسار، خوربیابانک و کاشان به علت بارش برف و یخبندان فردا به صورت غیرحضوری است.

استان کرمان

مهران باهری رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: فردا دوشنبه مدارس شهر کرمان در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

وی از تعطیلی آموزش حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی در شهرستان کوهبنان خبر داد و افزود: در پی بارش برف و باران و احتمال یخ‌زدگی معابر، آموزش حضوری مدارس منطقه فیض آباد، بخش کوهساران و روستاهای خورند، ریحان، بغیجان از توابع شهرستان راور در روز دوشنبه هفتم اسفند تعطیل شد و آموزش از طریق مجازی پیگیری می‌شود.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی آموزش حضوری مدارس دوره ابتدایی شهرستان زرند نیز خبر داد و بیان کرد: مدارس مناطق دشتخاک و سربنان از توابع این شهرستان نیز در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل اعلام شد.

وی همچنین از تعطیلی مدارس شهرستان رفسنجان در تمامی دوره‌های تحصیلی خبر داد و افزود: مدارس منطقه سیرج از توابع شهرستان کرمان در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و مدارس منطقه شهداد نیز با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

باهری تاکید کرد: هر گونه تعطیلی مدارس در اسرع وقت از طریق پورتال رسمی آموزش و پرورش استان به اطلاع هم استانی‌ها رسانده می‌شود و فرهنگیان، اولیا و دانش آموزان به اخبار منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند.

بخش ساوه

بنا بر اعلام فرمانداری ویژه ساوه با توجه به برودت شدید هوا، فعالیت مدارس ساوه و بخش نوبران و مرکزی در روز دوشنبه هفتم اسفندماه غیرحضوری شد.

استان همدان

تمام دوره‌های تحصیلی در سراسر استان همدان فردا دوشنبه ۷ اسفند‌ماه در نوبت صبح تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

استان تهران

موزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در همه مقاطع تحصیلی نوبت صبح فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس فردا به صورت غیرحضوری است و کلاس‌ها در بستر پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد.

 

استان خراسان شمالی

براساس تصویب کارگروه مدیریت مصرف انرژی خراسان‌شمالی تمام مدارس استان و مراکز آموزشی فردا (دوشنبه) به دلیل برودت هوا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

ادارات و سازمان‌ها نیز به جز دستگاه‌های خدمت رسان به صورت دورکاری انجام وظیفه خواهند کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.