خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۰۴۵۵

افزایش گاز گرفتگی در کشور طی هفته گذشته

افزایش گاز گرفتگی در کشور طی هفته گذشته

​رئیس مرکز اورژانس استان تهران از انجام ۲۳ هزار و ۹۵۱ مأموریت از سوی اورژانس درهفته گذشته خبر داد و گفت: ۱۳۲ نفر نیز در این مدت دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمداسماعیل توکلی درباره آمار ماموریت‌های اورژانس استان تهران در هفته گذشته گفت: در هفته گذشته از چهارم تا یازدهم اسفند ماه، مجموعا ۲۳هزارو ۹۵۱ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که نسبت به هفته گذشته هفت درصد کاهش داشت. در پی این مأموریت‌ها ۵۷۸۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند که شش درصد کاهش نسبت به هفته گذشته را شاهد بودیم. همچنین ۱۸ هزار و ۱۶۳ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی با اشاره به تعداد تماس‌های برقرار شده با اورژانس تهران افزود: در این مدت ۷۱ هزار و ۱۳۳ تماس با مرکز اورژانس استان تهران برقرار شد که هشت درصد کاهش را نسبت به هفته گذشته داشت. از این تعداد متأسفانه ۴۱۴۵ نفر مزاحم بودند که  میزان مزاحمت ها نیز نسبت به هفته گذشته ۱۴ درصد کاهش یافته است.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران ادامه داد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، ۳۰۰۷ مورد مربوط به حوادث ترافیکی بود. همچنین ۲۰ هزار و ۹۴۴ مورد نیز مربوط به حوادث غیر ترافیکی بودند که به ترتیب ۱۶ درصد و شش درصد کاهش نسبت به هفته گذشته داشته است.

توکلی با اشاره به امدادهوایی گفت: اورژانس هوایی نیز در این مدت شش سورتی پرواز داشت که در پی آن شش نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی همچنین از مسمومیت ۱۳۲ نفر با گاز مونوکسیدکربن در هفته گذشته خبر داد و گفت: این آمار نسبت هفته گذشته دو برابر افزایش یافته که کاهش چشمگیر دما و سرمای هوا در آن بی‌تاثیر نبوده است.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.