کد مطلب: ۹۰۱۷۳۰

رئیس پلیس راهور:

تصادف رانندگی در نوروز امسال ۱۲۱۷ فوتی در پی داشت

تصادف رانندگی در نوروز امسال 1217 فوتی در پی داشت

رئیس پلیس راهور گفت: در نوروز سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۲۱۷ نفر در طرح نوروزی (بازه سفرهای نوروزی) جان خود را در تصادفات از دست دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز، سردار سید تیمور حسینی؛ رئیس پلیس راهور فراجا صبح امروز، یکشنبه، در طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: در آستانه بهار قرآن و طبیعت هستیم و طرح نوروزی را با شعار " آرامش و امنیت سفر در بهار قرآن و طبیعت" آغاز می‌کنیم.

وی افزود: بیش از 80 هزار نفر در دستگاه‌های مختلف اعم از راهداری، امداد و نجات هلال احمر، اورژانس، پلیس، امداد خودروها و آتش‌نشانی برای نوروز 1403 آماده‌باش هستند.

حسینی گفت: حوادث رانندگی هرساله باعث داغدار شدن خانواده‌ها به‌ویژه در ایام نوروز می‌شود؛ سال گذشته 1217 نفر در طرح نوروزی در سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راهور تصریح کرد: تخلفات حادثه‌ساز به‌عنوان یکی از خط‌قرمزهای جدی پلیس در طرح نوروزی است و به‌شدت آن برخورد می‌شود.

وی تأکید کرد: باید تلاش کنیم سوانح رانندگی به حداقل ممکن برسد تا در پایان طرح‌ نوروزی امسال درصد قابل‌توجهی از سوانح را کاهش دهیم.

آماده‌باش اورژانس با 26هزار پرسنل برای طرح نوروزی

جعفر میعادفر؛ رئیس سازمان اورژانس نیز در این مراسم اظهار کرد: اورژانس کشور در نوروز خدمتگزار مردم است تا با کمترین عارضه و مشکلات نوروز سپری شود.

وی تصریح کرد: اورژانس با یک‌هزار و 385 پایگاه شهری، یک‌هزار و 900 پایگاه بین‌شهری، 54 پایگاه هوایی و 2 پایگاه دریایی با 26 هزار نفر در اقصی نقاط کشور در طرح نوروزی فعال است.

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.