کد مطلب: ۹۰۳۵۴۱

انهدام باند بین المللی قاچاق ماشین آلات راهسازی در هرمزگان

انهدام باند بین المللی قاچاق ماشین آلات راهسازی در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از انهدام یک باند ۱۲ نفره سازمان یافته و بین المللی قاچاق ماشین آلات سنگین راهسازی خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی و چند ماهه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان و با همکاری خوب دستگاه قضائی و دستگاه اطلاعاتی استان یک باند فعال در حوزه قاچاق دستگاه های سنگین راه سازی که غالباً بیل های مکانیکی هستند، شناسایی شد.

وی افزود: این باند با استفاده از اسناد جعلی و مدارک غیرقانونی این دستگاه ها را از کشورهای همسایه وارد استان می کرده و با استفاده از همین اسناد جعلی به استان های مرکزی کشور منتقل کرده و بهره برداری و به فروش می رساندند.

این مقام انتظامی هرمزگان اظهار داشت: ۱۲ نفر از اعضاء این باند شناسایی و دستگیر شدند و برای ۲ نفر هم که ساکن خارج از کشور هستند اعلام قرمز گرفته شده و با هماهنگی دستگاه قضائی تعداد ۱۴ دستگاه از این دستگاه های ماشین الات توقیف و تعداد ۳۳۱ دستگاه هم که قبلاً قاچاق شده اند نیز شناسایی و محل به کارگیری آنها نیز مشخص شده که با هماهنگی دستگاه قضائی این وسایل نقلیه قاچاق هم انشاءالله منتقل خواهند شد و در این رابطه پرونده تشکیل با هماهنگی قضائی در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی هرمزگان ارزش مالی دستگاه های قاچاق مشکوفه را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۵۰ هزار میلیارد ریال معادل ۵ هزار میلیارد تومان عنوان کرد.

منبع : مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.