فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۳۵۰۰

تاریخ آزمون وکالت و کارشناسی رسمی مشخص شد

تاریخ آزمون وکالت و کارشناسی رسمی مشخص شد

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: داوطلبان آزمون‌های کارشناسی رسمی و وکالت برای آبان و آذر آماده باشند.

به گزارش تجارت‌نیوز، رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: آزمون کارشناسی رسمی قوه قضائیه در روز جمعه ۱۸ آبان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

عبدلیان‌پور همچنین زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی را از ۲۸ مرداد ماه تا ۵ شهریور ۱۴۰۳ اعلام کرد و گفت: در آزمون کارشناسی امسال رشته‌های کارشناسی به ۷۵ رشته افزایش پیدا کرده که داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز وکلای قوه قضائیه این رشته‌ها را مشاهده کنند.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه همچنین در مورد زمان آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: آزمون امسال در روز پنجشنبه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد که فرآیند ثبت نام از ۴ مهر آغاز و تا دهم مهر ۱۴۰۳ ادامه دارد.

عبدلیان‌پور در انتها به منابع آزمون وکالت اشاره و عنوان کرد: با توجه به خواسته‌های زیاد متقاضیان که در ادوار گذشته در آزمون شرکت کردند و با برگزاری جلسات تخصصی، منابع آزمون به میزان ۳۰ درصد تغییر پیدا کرده که داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز وکلا قوه قضائیه آن را مشاهده کنند.

آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه سال ۱۴۰۲ در صبح جمعه ۱۲ آبان در ۳۵ شهر کشور برگزار شد. نحوه پذیرش آزمون مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه در سال ۱۴۰۲ برای اولین بار مطابق قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار بود. همچنین آزمون وکالت سال گذشته در دو مرحله برگزار شد و حدود ۲۱ هزار نفر در آن پذیرفته شدند.

 

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.