فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۳۹۴۳

اعضای باند کلاهبرداری از مستاجرها دستگیر شدند

اعضای باند کلاهبرداری از مستاجرها دستگیر شدند

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: اعضای باند کلاهبرداری که به شیوه اجاره واحدهای مسکونی از شهروندان اخاذی و سپس متواری شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز،  سرهنگ عبداله چولکی‌معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: با ارجاع پرونده‌ای از پلیس آگاهی تهران بزرگ، با موضوع کلاهبرداری به شیوه اجاره واحدهای مسکونی به جهت حساسیت موضوع رسیدگی آن به کارآگاهان پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد فردی به هویت معلوم آپارتمان‌های مسکونی تعداد ۷۵ نفر را با اخذ وکالت نامه از مالکان جهت دادن اجاره دریافت و در ادامه آپارتمان‌های فوق را با اخذ مبلغ ودیعه سنگین به افراد دیگر واگذار و سپس متواری شده است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: بلافاصله با هماهنگی قضائی تمامی حساب‌های بانکی متهم و همدستانش مسدود، که با انجام تحقیقات میدانی ضمن شناسایی مخفیگاه وی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده و با بررسی مدارک و مستندات موجود، مشخص شد برادر متهم نیز همدست وی بوده و بخشی از وجوه کلاهبرداری به حساب همسرش واریز شده است که طی یک عملیات پلیسی متهمان در مخفیگاه خود در یکی از شهرهای شمالی شناسایی و دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده اعتراف کردند.

سرهنگ چولکی با بیان اینکه اقدام سریع و بررسی دقیق موضوع توسط پلیس آگاهی منجر شد که مجرمان به اهداف شوم خود نرسند، به شهروندان توصیه کرد: برای معاملات ملکی و وکالت اجاره به بنگاه‌های املاک معتبر و دفتر خانه‌های مجاز مراجعه کنید.

منبع : مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.