فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۴۲۵۳

روش عجیب قاچاقچیان برای جابجایی مواد مخدر

روش عجیب قاچاقچیان برای جابجایی مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری ۲ قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر که در پوشش مسافربر اقدام به ارتکاب عمل مجرمانه خود کرده بودند، خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، حسین باباپور، در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد:‌ ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با انجام تحقیقات میدانی، متوجه شدند که دو سوداگر مرگ قصد انتقال مقادیر قابل توجهی موادمخدر به داخل کشور را دارند. 

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این خصوص انجام شد، گفت: در جریان این تحقیقات مشخص شد که دو نفر از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه‌دار مواد مخدر اقدام به تهیه موادمخدر از یکی از استان‌های جنوبی کشور کرده و قصد دارند تا آن را در پوشش مسافر به تهران منتقل کنند. همچنین با انجام بررسی‌های بیشتر مشخص شد که این افراد یک دستگاه تاکسی را برای این منظور انتخاب و اقدام به جاساز موادمخدر در آن کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای انجام عملیات اخذ شد، گفت: سرانجام روز گذشته خودروی و متهمان در بزرگراه آزادگان مورد شناسایی قرار گرفت که ماموران بلافاصله نسبت به توقیف آن اقدام کردند. همچنین خودروی مذکور مورد بازرسی دقیق قرار گرفت که در جریان آن ۳۲ کیلوگرم مواد که به شکل ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

باباپور با بیان اینکه دو قاچاقچی نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: خودروی تاکسی هم به پارکینگ انتقال داده شد. دو متهم نیز که در جریان بازجویی‌های اولیه یکی خود را مسافر و دیگری مسافربر و بی‌اطلاع از ماجرا معرفی کرده بودند، پس از مشاهده ادله و دلایل موجود به جرم خود اعتراف کردند.

وی گفت:‌ برای دو متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و آنان به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده از سوی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ درحال انجام است.

 

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.