فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۴۶۸۵

محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های کشور

محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های کشور

پلیس راهور فراجا در اطلاعیه‌ای محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی طی آخر هفته را اعلام کرد و از اعمال ممنوعیت تردد انواع ماشین های سنگین در محورهای شمالی خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز،   پلیس راهور فراجا در اطلاعیه‌ای محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی در آخر هفته را اعلام کرد.

محدودیت‌های تردد موتورسیکلت

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محدودیت‌های ترافیکی در محور چالوس

در محور کرج چالوس و برعکس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است. همچنین ممنوعیت تردد از روز جمعه ۵ مرداد برای انواع وسایل نقلیه اعمال می‌شود که جزئیات آن به شرح زیر است:

از ساعت ۱۵ از ابتدای آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود. تردد از ابتدای پل زنگوله، انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس نیز از ساعت ۱۶ ممنوع خواهد بود.

محور شمال به جنوب مرزن‌آباد به سمت تهران، نیز از ساعت ۱۸ روز جمعه تا ساعت ۲۴ یک‌طرفه بوده و از آن به بعد از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

گفتنی است در صورت کم بودن حجم ترافیک محور، اتمام طرح یک‌طرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا خواهد شد.

تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله نیز برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

محدودیت‌های ترافیکی محور هراز

تردد انواع تریلر همچنان در محور هراز و بالعکس ممنوع است که در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاح‌دید مأمورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی در روز جمعه ۵ مرداد به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

همچنین تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه ۳ مرداد و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

محدودیت‌های محور فشم

شایان ذکر است از ساعت ۱۷ الی ۲۰ روز جمعه محدودیت ترافیکی از انتهای محور نقطه پل حاجی‌آباد یا پیچ کلیکان (ابتدای پیچ آریانا) به صورت یک‌طرفه به سمت خروجی فشم انجام خواهد شد.

 

منبع : مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.