فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۶۲۵۶

اعلام محدودیت‌ تردد در محورهای مواصلاتی کشور تا پایان روز شنبه

اعلام محدودیت‌ تردد در محورهای مواصلاتی کشور تا پایان روز شنبه

مرکز مدیریت راه‌های کشور، محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه تا شنبه (۱۰ تا ۱۳ مرداد) در برخی از محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

مرکز مدیریت راه‌های کشور، محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه تا شنبه (۱۰ تا ۱۳ مرداد) در برخی از محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

بر این اساس، تردد موتورسیکلت‌ها (به‌استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه، ۱۰ مرداد) تا ساعت ۶ صبح روز شنبه (۱۳ مرداد) از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران- سمنان- مشهد و برعکس ممنوع است. همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و برعکس ممنوع اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، با اعلام ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه در روز جمعه (۱۲ مرداد) از ساعت ۱۴ از ابتدای آزادراه تهران- شمال به مقصد چالوس محدودیت تردد اعمال خواهد شد. از ساعت ۱۵ از ابتدای پل «زنگوله» (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) تردد ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ نیز از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) محور یک‌طرفه خواهد بود.

این طرح از ساعت ۲۳ روز جمعه (۱۲ مرداد) اتمام یافته و تردد وسایل نقلیه از پل زنگوله تا مرزن‌آباد در مسیر دوطرفه انجام می‌شود، البته در صورت کم‌بودن حجم ترافیک محور، طرح یک‌طرفه پیش از زمان اعلام شده اجرا می‌شود.

شایان ذکر است تردد از مسیر جاده قدیم کرج- چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد، اما در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال، تردد خودروها از ساعت ۱۱ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

بر مبنای این گزارش تردد انواع تریلر همچنان در محور هراز و برعکس ممنوع بوده و همچنین در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس‌راه، محدودیت یک‌طرفه مقطعی در روز جمعه (۱۲ مرداد) از محدوده پلور تا پلیس‌راه لاریجان و برعکس به‌صورت رفت‌وبرگشت انجام خواهد شد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد خودروهای کامیون و کامیونت (به‌استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه (۱۰ مرداد) و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۱ و ۱۲ مرداد) از محور هراز ممنوع است.

شایان ذکر است در محور فشم محدودیت ترافیکی به صورت یک‌طرفه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز جمعه (۱۲ مرداد) از انتهای محور نقطه پل «حاجی‌آباد» یا پیچ «کلیکان» (ابتدای پیچ آریانا) به سمت خروجی فشم انجام خواهد شد.

منبع : مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.