فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۶۱۷

تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات استان مرکزی در این دو روز

تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات استان مرکزی در این دو روز

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مرکزی از کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌ها در استان مرکزی در روز چهارشنبه و تعطیلی در روز پنجشنبه خبر داد.

به گزارش تجارت نیوز،

سیدمجتبی آل یاسین ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت فعالیت  ادارات و بانک‌های استان مرکزی در روز چهارشنبه اظهار داشت: براساس تصمیم گیری صورت گرفته در استان مرکزی در راستای کاهش و مدیریت مصرف انرژی برق در استان، فعالیت ادارات، دستگاه های اجرایی و بانک های استان فردا چهارشنبه از ساعت 6 تا 10 صبح خواهد بود.

وی افزود: درپی افزایش شدید دمای هوا و تداوم گرما و به‌منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، ساعت پایان کار دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان مرکزی به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند، در روز چهارشنبه 17 مردادماه از ساعت 6 صبح تا 10 خواهد بود.

آل یاسین تصریح کرد: فعالیت کارکنان شاغل در بانک‌ها و بیمه‌های استان بعد از ساعت 10 با نظر شورای هماهنگی ذی‌ربط بوده همچنین، پایگاه‌های انتقال خون و نیز مراکز اهدای خون در سطح استان مشمول کاهش ساعت کاری نبوده و به تشخیص مدیر واحد ذی‌ربط فعالیت خواهند کرد.

 

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.