فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۳۹۶

تعطیلی ادارات ۲۱ مرداد ۱۴۰۳/ ساعت کاری ادارات در این استان ها تغییر کرد

تعطیلی ادارات ۲۱ مرداد ۱۴۰۳/ ساعت کاری ادارات در این استان ها تغییر کرد

ساعت کاری ادارات برخی از استان‌ها برای امروز یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ تغییر کرده است. در ادامه آخرین اخبار تعطیلی ادارات در ۲۱ مرداد را بخوانید.

به گزارش تجارت نیوز،

ایران داغ‌ترین روزهای تاریخ معاصر را سپری می‌کند و شبکه تولید، انتقال و توزیع برق با فشار بی‌سابقه مصرف مواجه است. تعطیل کردن ادارات تهران و برخی استان‌ها هم باعث نشده رکورد مصرف شکسته نشود. با این حال ساعت کاری ادارات برخی از استان‌ها برای امروز تغییر کرده است. در ادامه آخرین اخبار تعطیلی ادارت ۲۱ مرداد را بخوانید.

وضعیت ادارات استان مرکزی روز یکشنبه ۲۱ مرداد

بر اساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی و با توجه به روند افزایشی مصرف برق در کشور، ساعت پایان کار کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند در روزهای شنبه تا پنجشنبه، بیستم الی بیست و پنجم مرداد، ساعت ۱۱:۳۰ خواهد بود.

فعالیت کارکنان شاغل در بانک‌ها و بیمه‌های استان بعد از ساعت مذکور با نظر شورای هماهنگی ذی‌ربط است ولی پایگاه‌های انتقال خون و نیز مراکز اهدای خون در سطح استان مشمول کاهش ساعت نبوده و مطابق برنامه عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

فعالیت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان اعم از دولتی و غیر دولتی و کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی استان با تشخیص مدیر واحد ذی‌ربط است.

ساعت کاری ادارات یزد تغییر کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گفت: ساعت کار ادارات یزد تا اطلاع ثانوی از ساعت ۶ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود.

«محمدحسین پارساییان» در خصوص جزئیات این خبر گفت: ساعت کار ادارات یزد در هفته‌های گذشته به دلیل گرمای هوا کاهش یافته بود و اغلب ادارات تا ساعت ۱۱ و در مواردی نیز تا ساعت ۱۰ فعالیت می‌کردند.

وی از تغییر ساعت کار ادارات یزد از روز شنبه (۲۰ مرداد) خبر داد و گفت: ادارات از امروز (۲۰ مرداد) تا اطلاع ثانوی از ساعت ۶ صبح تا ۱۳:۳۰ فعالیت خواهند کرد.

پارساییان یادآور شد: این تغییر مشمول ادارات دولتی و بانک‌های استان خواهد بود.

ساعت کار ادارات اصفهان تغییر می‌کند؟

منصور شیشه‌فروش گفت: پیش‌بینی می‌شود که از روز یکشنبه در هفته آینده فقط بین ۲ تا ۳ درجه دما نسبت به روال معمول افزایش داشته باشد. این در حالی است که مطابق گزارش‌ها دمای اصفهان در هفتۀ گذشته ۴ تا ۵ درجه نسبت به نرمال افزایش داشته است. هنوز خبری از تعطیلی و تغییر ساعت کاری ادارات اصفهان منتشر نشده است.

ساعات کاری ادارات کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

مرادعلی پیوند اظهار داشت: ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد از روز شنبه 20 مردادماه تا پایان هفته 25 مردادماه به دلیل افزایش دما از 6 صبح تا 12 ظهر خواهد بود و کارکنان به صورت دورکار‌ فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این تصمیم نظر به پیش بینی افزایش دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق در ایام پیش رو و مصوبه شورای عالی امنیت ملی و تصمیم کمیته مدیریت مصرف برق و انرژی استان اتخاذ شد، عنوان کرد: این تصمیم در راستای حمایت از بخش صنعت و کشاورزی بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه این تصمیم شامل حال دستگاه‌های خدمات‌رسان، درمانی، نظامی و مراکزی دارای نوبت کاری و کشیک نمی‌شود، افزود: این تصمیم تنها برای تا پایان هفته بوده و در صورت نیاز برای ادامه این تصمیم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع : اقتصادآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.