فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۶۶۳

توصیه مهم به زائران اربعین/ از درج مهر ورود به کشور عراق اطمینان حاصل کنید

توصیه مهم به زائران اربعین/  از درج مهر ورود به کشور عراق اطمینان حاصل کنید

ستاد مرکزی اربعین در اطلاعیه شماره ۳ خود ضمن یادآوری برخی الزامات سفر به مسافران اربعین تاکید کرد که هنگام عبور از مرز و ورود به کشور عراق از درج مهر ورود به کشور عراق اطمینان حاصل کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ در اطلاعیه شماره ۳  ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) ۱۴۰۳ اعلام کرد: « کربلا طریق الاقصی » . بسمه تعالی. به اطلاع ملت عزیز و محبان اهل بیت(ع) و تمامی متقاضیان سفر اربعین حسینی(ع) می‌رساند:

۱ - مجدداً تاکید می گردد: زائرین گرامی در هنگام عبور از مرز ایران و ورود به کشور عراق از درج مهر ورود به کشور عراق در گذرنامه خود اطمینان پیدا نمایند. در صورت عدم ثبت مهر خروج در گذرنامه، ورود غیرقانونی به کشور عراق محسوب گردیده و امکان دارد دچار مشکلات فراوانی خواهند شد.

۲ - جهت رفاه حال هم میهنان گرامی و دریافت راهنمایی در کلیه امور مربوط به سفر اربعین  از جمله حوادث، گمشدگان و دریافت راهنمایی، سرشماره های ۱۱۷ در ایران و ۱۲۸ در عراق آماده پاسخگویی می باشند.

۳- از تمامی داوطلبین سفر اربعین درخواست می گردد تا مدت زمان سفر خود را به مدت حداکثر ۶  روز به پایان رسانند.

۴ - به زائرین عزیز اربعین توصیه می گردد حتی المقدور با خودروی شخصی به مرزهای غربی کشور سفر نموده و در صورت امکان در پویش نذر سفر و ... نسبت به جابجایی هموطنان عازم مراسم اربعین حسینی(ع)  را یاری نمایند.

۵ - طبق اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق مبنی بر قانون ممنوعیت حمل پاور بانک در بار و یا همراه مسافر در پروازهای خروجی فرودگاه‌های عراق؛ لازم است این مهم نیز توسط زائران اربعین که در این ایام از ناوگان هوایی استفاده خواهند نمود مورد توجه جدی قرار گیرد.»

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.