فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۸۴۲

امروز و فردا؛ رگبار باران در مناطق شمالی کشور

امروز و فردا؛ رگبار باران در مناطق شمالی کشور

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (سه‌شنبه) در برخی نقاط واقع در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ارتفاعات اردبیل، گلستان و خراسان شمالی و فردا (چهارشنبه) در برخی نقاط ساحلی دریای خزر و خراسان شمالی، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

پنجشنبه در برخی نقاط ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی و جمعه علاوه بر این مناطق، در نقاطی از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات و دامنه های استان‌های البرز، تهران و سمنان، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

شنبه بارش در سواحل دریای خزر و دامنه های شمالی و جنوبی البرز تشدید شده و در مناطقی از شمال غرب و مرکز نیز رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

طی پنج روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب و غرب کرمان و جنوب شرق فارس، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

طی پنج روز آینده در برخی مناطق واقع در شمال شرق، شرق و جنوب شرق و پنجشنبه و جمعه در مناطقی از مرکز دامنه های جنوبی البرز، غرب و جنوب غرب، در برخی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک پیش بینی می شود.

دریای عمان و تنگه هرمز امروز و فردا و دریای خزر نیز پنجشنبه و جمعه مواج است.

آسمان امروز تهران صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی ساعت‌ها با وزش باد همراه است. بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۸ و کمینه دمای آن ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر است.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.