فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۲۵۸

تعطیلی ادارات ۲۵ مرداد ۱۴۰۳/ ادارات کدام استان‌ها تعطیل شد؟

تعطیلی ادارات ۲۵ مرداد ۱۴۰۳/ ادارات کدام استان‌ها تعطیل شد؟

تداوم گرمای کم‌سابقه هوا در منطقه سیستان تمامی مراکز دولتی و بانک‌ها را تعطیل کرد. ادارات کهگیلویه و بویراحمد نیز روز پنجشنبه ۲۵ مردادماه تعطیل اعلام شده است. همچنین ساعت کاری تمام دستگاه‌های اجرایی استان کرمان روز پنجشنبه ۲۵ مرداد تا ۱۰ صبح خواهد بود.

به گزارش تجارت نیوز،

مناطق مختلف کشور همچنان با تداوم گرمای هوا روبه‌رو هستند و شبکه تولید، انتقال و توزیع برق با فشار بی‌سابقه مصرف مواجه است. همین مساله در کنار لزوم مدیریت مصرف برق موجب تعطیلی ادارات و یا کاهش ساعت کاری اداره‌ها در برخی استان‌های کشور در روز پنجشنبه ۲۵ مرداد شد.

مراکز دولتی و بانک‌های منطقه سیستان در روز پنجشنبه تعطیل شدند

با تداوم گرمای کم‌سابقه هوا تمامی مراکز دولتی و بانک‌ها فردا پنجشنبه در منطقه سیستان تعطیل اعلام شد.

بنابر تصمیم مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تمامی مراکز و ادارات دولتی، بانک‌ها و بیمه‌ها در منطقه سیستان شامل ۵ شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی فردا تعطیل خواهند بود.

هواشناسی سیستان و بلوچستان، نیز باصدور هشدار سطح زرد جوی از تداوم بارش‌های مونسون در نیمه جنوبی و ارتفاعات مرکزی و افزایش سرعت بادهای ۱۲۰روزه در شمال استان خبر داده است.

ادارات کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه تعطیل شدند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران از تعطیلی روز پنج‌شنبه ۲۵ مرداد ماه در این استان خبر داد.

وی افزود: نظر به اعلام افزایش دمای هوای استان توسط هواشناسی، لزوم مدیریت مصرف برق و انرژی و مصوبه کمیته مدیریت مصرف برق استان تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به غیر از دستگاه‌های خدمات رسان، درمانی، نظامی و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند روز پنجشنبه، ۲۵ مرداد تعطیل و کارکنان به صورت دور کار فعالیت می‌کنند.

ساعت کاری ادارات کرمان در روز ۲۵ مرداد کاهش یافت

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان گفت: ساعت کاری تمام دستگاه‌های اجرایی استان کرمان روز پنج‌شنبه ۲۵ مرداد ماه تا ۱۰ صبح خواهد بود. 

علی بیگ زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: بنا به درخواست شرکت‌های توزیع برق شمال و جنوب استان و هماهنگی این شرکت‌ها با مبادی ذیربط، ساعت کاری ادارات استان کرمان فردا پنج‌شنبه ۲۵ مرداد ماه از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح خواهد بود. 

وی افزود: این تصمیم با توجه به افزایش دمای هوا و صرفه‌جویی در مصرف انرژی اتخاذ شده است.

بیگ زاده گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان و کشیک، مشمول این تعطیلی نبوده و ارائه خدمات آنها به شهروندان همانند گذشته برقرار است. 

ساعت کار ادارات استان مرکزی تا ساعت ۱۱:۳۰ خواهد بود

بر اساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی و با توجه به روند افزایشی مصرف برق در کشور، ساعت پایان کار کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند در روزهای شنبه تا پنجشنبه، بیستم الی بیست و پنجم مرداد، ساعت ۱۱:۳۰ خواهد بود.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.