فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۰۱۴

کاهش ساعت کار ادارات ۲۹ مرداد ۱۴۰۳/ ساعت کاری ادارات این استان‌ها تغییر کرد

کاهش ساعت کار ادارات ۲۹ مرداد ۱۴۰۳/ ساعت کاری ادارات این استان‌ها تغییر کرد

با ادامه روند گرمای هوا در برخی نقاط کشور ساعت کاری ادارات استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، مرکزی و فارس در روز دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ کاهش یافت.

به گزارش تجارت نیوز،

با ادامه گرمای هوا در برخی استان‌ها و لزوم مدیریت مصرف برق برای جلوگیری از قطعی برق ساعت کاری ادارات برخی استان‌ها در روز دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ کاهش یافت.

ساعت کاری ادارات خوزستان در روز دوشنبه کاهش یافت

با توجه به گرمای شدید پیش‌بینی شده برای استان خوزستان، ساعت کاری ادارات استان برای فردا دوشنبه کاهش یافت.

با توجه به هشدار سطح قرمز هواشناسی استان خوزستان در خصوص افزایش دما و رطوبت و رخداد دماهای ۴۹ و ۵۰ درجه و بالاتر در روز دوشنبه در اغلب مناطق استان و بنابر تصمیم گیری ستاد مدیریت بحران استان فعالیت حضوری کارکنان ادارات خوزستان در روز دوشنبه ۲۹ مردادماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ و مابقی ساعت کاری به صورت دورکاری خواهد بود.

همچنین بر اساس اعلام دبیرخانه شورای هماهنگی بانک‌های استان خوزستان، حسب اطلاعیه صادره استانداری خوزستان و موافقت دبیر کمیسیون، پایان خدمت رسانی و خروج کارکنان روز دوشنبه ساعت ۱۱ صبح اعلام می‌سود.

ضمنا پایان کار و خدمت رسانی شعب فروشنده ارز (صرفاً فروش ارز اربعین) ساعت ۱۳:۰۰ اعلام می‌شود.

کاهش ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان در روز دوشنبه ۲۹ مرداد

ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای از کاهش ساعت فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی منطقه سیستان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه خبر داد.

در این اطلاعیه که شامگاه یکشنبه منتشر شد، آمده است: براساس تصمیم مدیریت بحران استانداری، با توجه به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی و به دلیل وقوع توفان گرد و خاک و افزایش ریزگردها، فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و بیمه‌های منطقه سیستان (زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز) به جز مراکز خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی در روزهای دوشنبه، ۲۹ مرداد ماه و سه‌شنبه ۳۰ مرداد ماه با ۲ ساعت تعجیل به پایان می‌رسد و کاهش ساعت کاری از طریق دورکاری جبران می‌شود.

براساس این گزارش، کارمندان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی که دارای سابقه قبلی و تأیید شده بیماری‌های زمینه‌ای قلبی، تنفسی، ریوی و سخت درمان هستند در شهرستان‌های بیان شده به صورت دورکار فعالیت کاری خود را ادامه می‌دهند و این افراد با هماهنگی مدیر مجموعه مجاز به حضور نیافتن در محل کار هستند.

تغییر ساعت پایان کار ادارات و بانک‌های استان مرکزی تا روز اول شهریور

بر اساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی، ساعت پایان کار کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند از روز یکشنبه ۲۸ مرداد تا پنجشنبه یکم شهریور ساعت ۱۱ خواهد بود.

فعالیت کارکنان شاغل در بانک‌ها و بیمه‌های استان بعد از ساعت مذکور با نظر شورای هماهنگی ذی‌ربط است و پایگاه‌های انتقال خون و نیز مراکز اهدای خون در سطح استان مشمول کاهش ساعت نبوده و مطابق برنامه عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

فعالیت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان اعم از دولتی و غیر دولتی و کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی استان نیز با تشخیص مدیر واحد ذی‌ربط است.

تغییر ساعت کاری ادارات استان فارس تا روز اول شهریور ۱۴۰۳

استانداری فارس اعلام کرده به دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا، ساعت کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی شامل موسسات عمومی دولتی و غیر دولتی و بانک‌ها از روز شنبه ۲۷ مرداد ماه تا پنجشنبه اول شهریور ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح خواهد بود.

دستگاه‌های اجرایی استان که دارای شیفت کاری بعدازظهر هستند با یک ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.