فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۰۶۷

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری:

امکان خرید بلیت در مرز مهران برای زائران اربعین امکان پذیر است

امکان خرید بلیت در مرز مهران برای زائران اربعین امکان پذیر است

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری گفت: خرید بلیت برای زائران اربعین از پایانه مرزی مهران و در سکو‌های فروش بلیت امکان پذیر است.

به گزارش تجارت نیوز،

داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری با بیان اینکه ناوگان مورد نیاز برای جابه‌جایی زائران در تمامی پایانه‌های مرزی تامین شده و مشکلی از لحاظ کمبود ناوگان وجود ندارد، گفت: خوشبختانه تمهیدات لازم برای تامین اتوبوس انجام شده و در حال حاضر بیش از ۸۵۰ ناوگان اتوبوس در پایانه مرزی مهران آماده جابه‌جایی زائران است.

وی افزود: از تمامی ظرفیت‌های خود برای جابه‌جایی زائران استفاده و اتوبوس‌ها را به سمت پایانه‌های مرزی به ویژه مهران هدایت کرده‌ایم تا در بازگشت زائران خللی ایجاد نشود.

باقر جوان یادآور شد: موج بازگشت زائران شروع شده و تا کنون بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر از پایانه مرزی مهران جابه‌جا شده‌اند و همچنان پایانه مرزی مهران به عنوان پرتردد‌ترین مرز به شمار می‌رود.

مدیر دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری یادآور شد: هم اکنون روند تهیه بلیت برای زائران بسیار تسهیل شده و زائران از پایانه مرزی مهران و در سکو‌های فروش بلیت به راحتی می‌توانند  اقدام به خرید بلیت کنند و مشکلی در این بخش برای زائران  وجود ندارد.

وی افزود: تا روز یکشنبه همزمان با افزایش میزان بازگشت زائران، تعداد سرویس‌های روزانه به پایانه‌های مرزی به ویژه مهران تا ۲ هزار سرویس افزایش خواهد یافت.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.