فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۱۶۶

مادر باردار و دختر ۱۰ ساله در دریا غرق شدند

مادر باردار و دختر ۱۰ ساله  در دریا غرق شدند

فرمانده انتظامی چالوس از فوت مادری۳۰ ساله ودختر ۱۰ ساله اش بر اثرغرق شدگی در سواحل چالوس خبر داد.

به گزارش تجارت نیوز،

سرهنگ محسن سلیمانی اظهار کرد: طبق اعلام خبر به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن یک زن ۳۰ ساله و دختری ۱۰ ساله بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ چالوس در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: مأموران در محل پس از تحقیقات مقدماتی پی بردند که اجساد این ۲ شهروند بر روی آب شناور بوده که توسط عوامل امدادی، به ساحل انتقال داده شد.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به پیدا کردن گوشی تلفن همراه و دیگر لوازم غرق شدگان در ساحل، تصریح کرد: تحقیقات بعدی مأموران حکایت از آن دارد، که این زن ۳۰ ساله به اتفاق دختر ۱۰ ساله‌اش از مسافران اهل مشهد بوده که با اجاره منزلی به صورت موقت برای گردش و تفریح به چالوس آمده، اما بدون توجه به علائم هشدار دهنده مبنی بر عدم شنا در مناطق ممنوعه و نا آشنا بودن به فنون شنا در دریا غرق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از شناسایی منزل اجاره‌ای خانواده غرق شدگان با کمک راننده آزانس خبر داد و تصریح کرد: تحقیقات بعدی بنابرنظر پزشکی قانونی زن ۳۰ ساله متوفی ۷ ماه باردار بوده و همسرش به دلیل شدت ناراحتی و آسیب‌های روحی و روانی ناشی از این حادثه حدود ۱۱ و ۳۰ دقیقه شب همان روز از دنیا رفت.

سرهنگ سلیمانی در پایان خطاب به مردم و هموطنان عزیزی که به خطه شمال سفر می‌کنند، گفت: بشدت از شنا در منطقه ممنوعه بپرهیزند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

منبع : مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.