فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۲۵۸

روزهای قمر در عقرب شهریور ۱۴۰۳ + تقویم نجومی

روزهای قمر در عقرب شهریور ۱۴۰۳ + تقویم نجومی

بر اساس صورت فلکی عقرب روز شنبه ۱۷ شهریورماه ساعت ۱۰ قمر وارد عقرب خواهد شد و در روز دوشنبه ۱۹ شهریور ماه ساعت ۲۱ قمر از عقرب خارج خواهد شد.

به گزارش تجارت نیوز،

شهریور ششمین ماه سال در گاه‌شماری هجری خورشیدی است و ۳۱ روز دارد و از روز ۱۵۶م سال آغاز شده و در روز ۱۸۶م سال پایان می‌یابد و واپسین ماه فصل تابستان است.

پدیده قمر در عقرب یک پدیده نجومی است که باید از کارهای مهم و اساسی از جمله ازدواج، بنای خانه، مسافرت و… پرهیز کرد یا در صورت انجام باید صدقه پرداخت کرد.این پدیده نجومی در تقویم نجومی از زمینه صورت فلکی عقرب (کژدم) یا از امتداد برج فلکی عقرب است که هر ماه قمری یک بار رخ می‌دهد.

معمولاً دو تا سه روز طول می‌کشد. برجهای صورتهای فلکی دوازده گانه است که عبارتند از:حمل، ثور، جوزاء، سرطان، اسد، سنبله، میزان، عقرب، قوس، جدی، دلو، حوت.

بر اساس صورت فلکی عقرب روز شنبه ۱۷ شهریورماه ساعت ۱۰ قمر وارد عقرب خواهد شد و در روز دوشنبه ۱۹ شهریور ماه ساعت ۲۱ قمر از عقرب خارج خواهد شد.

لیست روزهای قمر در عقرب شهریور ۱۴۰۳

ورود قمر: ۲۰ شهریور ساعت ۳:۱۶ /خروج قمر: ۲۲ شهریور ساعت ۲:۵۶

بر اساس برج عقرب

ورود قمر: ۱۷ شهریور ساعت ۷:۱۰ /خروج قمر:۱۹ شهریور ۲۲:۱۴

لیست کارهای مکروه

عقد نکاح

مسافرت

اقدام برای بچه دار شدن (انعقاد نطفه)

خواندن عقد ازدواج

افتتاح کسب و کار و تجارت

تعیین و تغییر نام

گذاشتن سنگ بنای کار‌های مهم

حجامت

شروع کاری برای اولین

منظور از قمر در عقرب

نحس بودن قمر در عقرب را برخی منجمان و حکما به دلیل وجود ستاره سرخ قلب العقرب در صورت فلکی عقرب می دانند، صور فلکی دوازده گانه می باشند به نامهای؛ حمل، ثور، جوزاء، سرطان، اسد، سنبله، میزان، عقرب، قوس، جدی، دلو، حوت. زمانی که ماه در زبان عربی قمر برابر صورت فلکی عقرب قرار می گیرد که به اصطلاح به آن قمر در عقرب گفته می شود، در این ایام کارهایی وجود دارد که انجام دادنش موجب ضرر انسان خواهد بود به همین دلیل به این کارها اعمال مکروهه می گویند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.