فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۶۴۷

چرا بیمارستان لولاگر بسته و پلمپ شد؟

چرا بیمارستان لولاگر بسته و پلمپ شد؟

بیمارستان لولاگر بخاطر نبود ایمنی بعد از پلمب شدن روند دریافت پروانه تخریب و نوسازی را طی می کند.

به گزارش تجارت نیوز،

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: شروع روند ارتقای ایمنی ۷ بیمارستان از جمله رسول اکرم (ص)، فیاض بخش، شهدای یافت آباد، بوعلی ، لولاگر که این بیمارستان پلمب شد، فجر و فیروزآبادی را داشتیم.

وی درباره ایمن سازی ۵۰ گود رهاشده در سال ۱۴۰۲ در شهر تهران هم توضیح داد: مجموعا ۲۵۲ گود رها شده در این شهر وجود داشت که ۵۰ مورد آن عمق بالای ۱۵ متر و ۲۲ مورد آن عمق بالای ۲۰ متر داشته و ۱۲۱ گود به مدت زمان بیش از ۳۰ماه عدم فعالیت داشتند که از این مجموع ۵۵ مورد از جمله گود پرواز، گود برج میلاد و گود فرهنگ که باعث ایجاد مشکلاتی در کتابخانه ملی شده بود، گود بازار کفاشان و گود تعاونی مسکن فرهنگیان منطقه ۲۲ ایمن سازی شدند. گود موسوم به بابک زنجانی (وزارت نفت) هم به طور نسبی ایمن سازی شده است البته یک سری مشکلات حقوقی برای آن وجود دارد. همچنین ایمن سازی ۲۰۰ گود ناایمن باقیمانده تا شهریور ۱۴۰۴ انجام خواهد شد.

نصیری اضافه کرد: در رابطه با ایمن سازی گودها بحث اخذ ضمانت نامه بانکی از مالک گود طبق مصوبه شورا برای اصلاح فرایندها برای ایمن سازی و رفع خطر از گودهای رها شده مطرح و اجرایی می شود.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همچنین گفت: بیمارستان لولاگر بعد از پلمب شدن روند دریافت پروانه تخریب و نوسازی را طی می کند.

بیمارستان لولاگر تهران که قدمتی ۹۰ ساله دارد، به دلیل ناایمن بودن تعطیل شد. این بیمارستان که در یکی از شلوغ‌ترین مناطق تهران واقع شده بود، پس از سال‌ها بی‌توجهی به هشدار‌های ناامنی، بالاخره پلمب شد.

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.