فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۳۶۴

طوفان حاره ای در مسیر سواحل سیستان و بلوچستان

طوفان حاره ای در  مسیر سواحل سیستان و بلوچستان

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (شنبه) در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب شرق فارس، ارتفاعات هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می دهد.

به گزارش تجارت نیوز،

فردا (یکشنبه) در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده و در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و جنوب شرق فارس، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور، برخی مناطق در دامنه های جنوبی البرز، مرکز، غرب و جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید رخ می‌دهد که در مناطق مستعد با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا همراه خواهد بود.

امروز نیمه غربی دریای خزر، امروز و فردا جنوب خلیج فارس و طی سه روز آینده تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم است.

طوفان حاره‌ای در راه سواحل سیستان و بلوچستان

شایان ذکر است طوفان حاره ای که در حال حاضر بر روی شمال دریای عرب قرار دارد، ضمن حرکت به سمت غرب تقویت شده و طی امروز و فردا شرق دریای عمان را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد که پیامد آن وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق و مواج شدن دریای عمان در نوار ساحلی سیستان و بلوچستان خواهد بود.

آسمان امروز تهران صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۳ و کمینه دمای آن ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.