فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۵۱۱

فعالان غیرمجاز ارزی تهران دستگیر شدند

فعالان غیرمجاز ارزی تهران دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف محل و دستگیری 5 نفر فعال غیر مجاز ارزی خبرداد.

به گزارش تجارت نیوز،

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت در خصوص دستگیری دلالان ارزی اظهار داشت : با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به دستگیری فعالان غیرمجاز بازار ارز در محدوده خیابان توحید شدند.

وی گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در مبارزه با اخلال گران بازار ارز مشخص شد افرادی به سرکردگی خانمی به صورت غیر مجاز تحت پوشش شرکتی در خیابان توحید اقدام به خرید و فروش غیر مجاز ارز به صورت کلان می‌کنند؛ لذا عوامل این پلیس مدیرعامل قانونی شرکت، کارمندان، حسابدار شرکت را دستگیر کرده که در بازجویی همگی اعتراف به خرید و فروش غیر مجاز ارز کردند.

سرهنگ افشاری افزود: در بازرسی از دفتر کار این افراد که فاقد هرگونه جواز کسب و تابلو بود، مقادیری انواع ارز شامل: مقدار 35.450 دلار آمریکا ، 865.000 دینار عراق ، 3.200 لیر ترکیه ، 3.850 یورو به ارزش تقریبی بیش از 2 میایارد تومان به همراه یک قبضه کلت کمری و 14 عدد فشنگ جنگی کشف که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی افزود: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.

منبع : فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.